با قلعه نویی موافقم،باید با شرایط سخت کار کنیم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17829|19:17 - 1392/03/12
نسخه چاپی
مقداد نجف نژاد در خصوص اینکه آیا قرار است امشب جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود یا خیر اظهار داشت: قرار است ابتدا من با وزیر ورزش جلسه ای داشته باشم و پس از آن هیئت مدیره جلسه بگذارد. سعی می کنم طی امروز و یا فردا با وزیر صحبت کنم و سپس در هیئت مدیره دور هم جمع شویم و پیرامون مسائل صحبت کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می شود رئیس فدراسیون پینگ پنگ جانشین فتح الله زاده می شود گفت:من هم تازه این خبر را شنیده ام اما از نظر ما که عضو هیئت مدیره باشگاه هستیم فتح الله زاده با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

نجف نژاد در خصوص اظهار نظر قلعه نویی مبنی بر اینکه « اگر استقلال پول دار بود در این تیم نمی ماند» تصریح کرد: نظر من هم همین است.از قدیم گفته اند ز نیرو بود مرد را راستی.ما همیشه باید در شرایط سخت کار کنیم و اگر همه چیز مهیا باشد هر شخصی می تواند کار کند.

وی در ادامه تاکید کرد: البته شرایط سخت سخت هم نیست، من با وزیر ورزش صحبت هایی انجام دادم و به خواست خدا برای اینکه بتوانیم بخشی از مطالبات بازیکنان را بدهیم راهکارهایی ارائه کردم. امیدوارم این راهکارها جواب بدهد تا برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید دست به کار شویم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد