جواد زرینچه: تغییر 40 درصدی در بدنه تیم فوتبال شهرداری یاسوج

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17832|19:19 - 1392/03/12
نسخه چاپی
جواد زرینچه اظهار داشت: شناخت تقریبی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج دارم چراکه در لیگ دسته اول فوتبال همواره بازی‌ها و نتایج این تیم را زیر نظر داشتم.

وی از مصاف تیم‌های سابق خود با شهرداری یاسوج گفت و افزود: آن‌چه که بیش از همه توجه من را به خود جلب کرده هواداران این تیم بوده است.

بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال تهران و مربی کنونی فوتبال ادامه داد: باید از سرمایه هوادار در فوتبال یاسوج بهتر و بیشتر استفاده شود و اکنون این هوادار انتظارات بیشتری از مجموعه تیم دارد.

زرینچه از نتایج خوب این تیم در فصول گذشته و ناکامی‌هایی که در مراحل پایانی با آن روبه‌رو شده گفت و افزود: واقعاً که حوصله هوادار سر رفته است و باید به انتظارات آن‌ها به هر حال پاسخ داده شود.

وی کار کردن و نتیجه‌گیری در لیگ دسته اول فوتبال را گاهی سخت‌تر از لیگ برتر دانست و گفت: شما خودتان از شرایط امسال خبر دارید و می‌دانید که با برنامه‌ریزی جدید تنها یک تیم از گروه صعود می‌کند.

زرینچه افزود: امکانات شهر یاسوج از جمله زمین بازی را دیده‌ام و می‌دانم که یک ورزشگاه نوساز در این شهر ساخته شده که تقریباً برای کار کردن نباید مشکلی وجود داشته باشد.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: فکر می‌کنم 30 تا 40 درصد در ترکیب تیم نسبت به گذشته باید تغییر داشته باشیم چراکه برای موفقیت نیاز به خون تازه در رگ‌های تیم داریم.

زرینچه مهم‌ترین راز موفقیت را تعامل مجموعه فوتبال در استان و در شهر یاسوج با یکدیگر دانست و گفت: هر جا همدلی و همکاری باشد موفقیت حاصل می‌شود و اگر چنین نباشد با بهترین امکانات و بازیکن هم نمی‌شود موفقیت به دست آورد.

سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با ابراز خوشحالی از اینکه تیم نوپای شهرداری یاسوج خیلی زود پله‌های رشد و ترقی را پیموده و اکنون تیمی بالغ شده، افزود: بلوغ تیمی در تیم شهرداری یاسوج نمایان است که برای موفقیت تنها باید همکاری و تعامل را چاشنی کار کنیم.

زرینچه در پاسخ به این سئوال که آیا دستیاری به همراه خواهید آورد، افزود: قطعاً همکارانی خواهیم داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد