نگاه ما به فرودگاه ها بايد اقتصادي باشد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17845|19:28 - 1392/03/12
نسخه چاپی
به‌گزارشگروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،محمود رسولي‌نژاد كه در جمع كاركنان فرودگاه بين‌المللي زاهدان سخن مي‌گفت، برقراري پرواز را يكي از راه‌هاي كسب درآمد فرودگاه‌ها عنوان كرد و افزود: ما از شركت‌هاي هواپيمايي براي افزايش و برقراري پرواز استقبال كرده و در اين راستا ضمن برطرف كردن اشكالات احتمالي، بسترهاي لازم را براي برقراري هرچه‌ ايمن پروازها فراهم خواهيم كرد.

وي با اشاره به موقعيت حساس فرودگاه زاهدان در منطقه شرق كشور گفت: فرودگاه زاهدان يكي از هشت فرودگاه بين‌المللي كشور است كه قبل از پيروزي انقلاب نيز بين‌المللي بوده و موقعيت حساس و تعيين كننده‌يي در شرق كشور دارد.

رئيس هيات مديره شركت فرودگاه‌هاي كشور افزود: مسافت زياد زاهدان با مركز كشور و ساير شهرها باعث شده است تا نگاه ما به اين فرودگاه نگاه ويژه‌اي باشد.

وي اظهار اميدواري كرد: براي رونق بيشتر اين فرودگاه در سال جاري كارهاي عمراني و زيربنايي زيادي صورت گيرد.

رسولي‌نژاد در پايان از همدلي و ايجاد فضايي مطلوب توسط كاركنان در فرودگاه تقدير كرد و آن را حاصل رابطه خوب مديريت با معاونت‌ها و تعامل كاركنان دانست.

همچنين محمدرضا عبدالرحيمي عضو هيئت مديره و معاون برنامه‌ريزي و نظارت شركت فرودگاه‌هاي كشور كه رسولي‌نژاد را در سفر به زاهدان همراهي مي‌كرد، گفت: ارتقاء زيرساخت‌هاي فرودگاه زاهدان در دستور كار شركت فرودگاه‌هاست.

عبدالرحيمي با بيان اينكه فرودگاه بين‌المللي زاهدان يكي از مهمترين فرودگاه‌هاي شرق كشور است گفت: اين فرودگاه مي‌تواند نقش بسزايي در منطقه ايفا كند.

وي گفت: افزايش پروازها، ارتقاء درآمدهاي هوانوردي و غيرهوانوردي، ضريب ايمني فرودگاه و اعزام و پذيرش مسافر مقوله‌هايي است كه بايد براي آن تلاش كرد.

گفتني است؛ رسولي‌نژاد در جريان سفر به فرودگاه زاهدان از پاركينگ، باند و سطوح پروازي، ايمني‌زميني، مجموعه ترمينال‌ها، برج مراقبت و اداره مهندسي الكترونيك فرودگاه زاهدان بازديد كرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد