آغاز مناظره اقتصادی نمایندگان نامزدان از امشب

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17869|19:46 - 1392/03/12
نسخه چاپی
تهیه کننده برنامه پایش از آغاز گفت‌وگوی اقتصادی نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری در این برنامه خبر داد.

محسن تربیت دوست در گفت‌وگو با فارس گفت: در برنامه یکشنبه شب پایش ۱۲ خرداد، گفت‌وگوی بابک حاجیان نماینده اقتصادی آقای غرضی و محمد سوری نماینده اقتصادی آقای ولایتی پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه این گفت‌وگوها از قبل ضبط شده‌اند، افزود: در این گفتمان که ساعت ۲۳ یکشنبه و دوشنبه این هفته و هفته آینده پخش می‌شود، مرتضی حیدری مجری برنامه ۱۴ سئوال یکسان از نماینده کاندیداها پرسیده است و هر نماینده علاوه بر پاسخ به سئوال، صحبت‌های نماینده مقابل را نیز نقد کرده است.

تربیت دوست افزود: روز دوشنبه ۱۳خرداد گفت‌وگوی زاهدی وفا نماینده اقتصادی آقای جلیلی و ابراهیم یاوری نماینده اقتصادی آقای قالیباف در برنامه پایش پخش خواهد شد. همچنین دربرنامه پایش یکشنبه ۱۹ خرداد الیاس نادران نماینده اقتصادی حداد عادل با رویا طباطبایی نماینده اقتصادی آقای رضایی گفت‌وگو می‌کند.

در برنامه دوشنبه ۲۰ خرداد پایش نیز علی طیب نیا نماینده آقای عارف و محمد باقر نوبخت نماینده آقای روحانی با یکدیگر به بحث می‌پردازند. انتخاب کاندیداهای مناظره کننده، توسط قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان کاندیداها و خبرنگاران رسانه‌ها پنجشنبه ۹ خرداد در شبکه یک تعیین شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد