تبلت نوکیا در حال آزمایش تحت اپراتور AT&T آمریکا است

کد خبر: 17870|19:49 - 1392/03/12
نسخه چاپی

بنابر گزارش‌ها، نوکیا در حال انجام سلسله آزمایشات نهایی خود بر روی محصول جدیدش که تبلتی جدید است، می‌باشد. گزارش‌ها تاکید می‌کنند که نوکیا قصد دارد احتمالا این تبلت را در اواخر تابستان امسال به بازار عرضه کند. در ادامه بازومیتهمراه باشید.

بعد از ظاهر شدن یکبارهتبلتنوکیادر تبلیغتلویزیونی آدیداس، شایعاتی نیز به وجود آمدند مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد یکتبلترا به خانواده محصولات خود اضافه کند.حال گزارشات موثق تایید می‌کنند که این محصول جدید در حال انجام آزمایشات مکرر تحت اپراتور معروف آمریکایی، AT&T است.

نوکیاهیچ وقت علاقه خود بهتبلتو بازار گسترده آن را مخفی نکرده است و در نهایت، تمام سعی و کوشش خود را به خدمت گرفته تا یکتبلت10 اینچی مبتنی بر ویندوز RT مایکروسافت را به بازار عرضه نماید.

احتمالانوکیاقرار است در خلال کنفرانس EOS 2013 اینتبلتجدید را معرفی نماید؛ هر چند که شاید هم این کار رادر یک کنفرانس اختصاصی انجام دهد.

شایعاتی نیز وجود دارند کهنوکیاقرار است علاوه برتبلت، یکتلفنهوشمند بادوربین41 مگاپیکسلی و مشخصات فوق‌العاده را معرفی نماید؛تلفنی که قرار است به رقابت با بزرگان این عرصه یعنی iPhone 5، Galaxy S 4 وHTCOne بپردازد.

آن‌چه که مسلم است این است که جولای، ماه بسیار پرکاری برای این شرکت فنلاندی است و به نوعی قرار است تا در این ماه،نوکیارسما ورود خود به دنیایتبلت‌ها را اعلام نماید.

نظر شما در مورد اینتبلتنوکیاچیست؟ در زمانی که دیگر رقیب این کمپانی یعنیHTC، همانطور که در زومیتخواندید، از تولیدتبلتمبتنی بر ویندوز RT، به دلیل نبود بازار مناسب منصرف شد، آیا این کارنوکیاعاقلانه است؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد