مورينيو : شکست بخشي از زندگي است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18102|10:58 - 1392/03/13
نسخه چاپی

ژوزه مورينيو در گفت‌و‌گويي به تحليل شرايط فعلي فوتبال پرداخت و گفت: ارزش‌هاي اصلي از دست رفته‌اند؛ آموزش و حرفه‌اي گري بدتر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از  فارس، سرمربي پرتغالي رئال مادريد براي مبارزه عليه دروغ‌ها به خود افتخار مي‌کند و مي‌گويد: جنگيدن عليه دورويي در اصول زندگي ارزشش را دارد زيرا باعث مي‌شود احساس خوبي درباره خودتان داشته باشيد.

وي تأييد کرد: 20 قهرماني در بسياري از کشورها بسيار زياد است اما وقتي که خواستم پيروزي‌هاي بيشتري به دست آورم، فهميدم که شکست بخشي از زندگي حرفه‌اي من است؛ بنابراين اکنون چندان نمايش غم‌انگيزي نيست. هميشه فرصت براي پيشرفت وجود دارد.

مورينيو همچنين درخصوص فلسفه ساختن تيمش گفت:‌ فکر مي‌کنم که موفقيت به اهداف گروهي بستگي دارد. يافتن گروهي که مثل يک تيم کار کنند، سخت و سخت‌تر مي‌شود. ارزش‌هاي اصلي از دست رفته‌اند؛ آموزش و تمرين بازيکنان بدتر مي‌شود و بيشتر تحت تأثير رشد کمبود اصول اخلاقي قرار مي‌گيرد.

وي همچنين با مطبوعات اسپانيا اعلام آتش‌بس و خاطرنشان کرد: از شروع کار حرفه‌اي‌ام هميشه فردي بودم که فصل‌هاي مختلفي را بدون نظر دادن در مورد جنبه‌هاي منفي مي‌بستم و باز مي‌کردم. تلاش مي‌کنم تا يک بار ديگر اين کار را انجام دهم و درباره مطبوعات اسپانيايي صحبتي نکنم.

مورينيو بسيار مطمئن است که مي‌خواهد پس از بازنشستگي‌اش کجا زندگي کند و افزود: ستوبال، خانه من و خاطرات من است. همه‌چيز در ستوبال شروع شد. 50 سالم است و فقط مي‌خواهم خوشحال باشم نه چيز ديگر.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد