ناكامي سارقان حين سرقت آهن آلات در شهر ساوه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18112|11:05 - 1392/03/13
نسخه چاپی

ماموران انتظامي شهرستان ساوه استان مركزي سارقان را كه در حال بارگيري آهن آلات از کارگاه آهن فروشي بودند دستگير كردند.

به گزارش  مهر، سرهنگ علي اصغر طالبي گفت: ماموران انتظامي پاسگاه شهر صنعتي کاوه ساوه به چند نفر كه در حال بارگيري آهن آلات از كارگاه آهن فروشي بودند مشكوك شدند و با توجه به اظهارات ضد و نقيض سارقان مشخص شد كه این افراد با ارائه مدارک جعلي و استفاده از ساده لوحي وبي سوادي نگهبان در حال بارگيري آهن آلات بودند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه گفت:سارقان پس از انتقال به مقر انتظامي  طي  بازجويي هاي فني و پليسي اذعان داشتند که 20روز قبل نيز به کارگاه مراجعه و با ارائه مدارک جعلي  اقدام به خروج 40 شاخه آهن كرده اند که در اين راستا پرونده تشکيل و به مرجع قضايي معرفي شدند.

كشف 10 فقره سرقت اماكن خصوصي و تجهيزات انتقال نيرو در اراك و دستگیری سارقان

 فرمانده انتظامي شهرستان اراك از کشف 10 فقهره سرقت اماکن خصوصی و تجهیزات انتقال نیرو در اراک خبر داد و گفت: فرد مورد نظر در تحقيقات و بازجويي هاي صورت گرفته،به 7 فقره سرقت منزل و 2 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف كرد.

سرهنگ"مصطفي ويسمه اي" خاطر نشان كرد:‌ مأموران اين كلانتري در اقدام مشابه و پيرو همين طرح موفق به دستگيري فرد ديگري كه اقدام به سرقت كابل و كنتور برق در اين روستا كرده بود،شدند كه متهمان پس از اقدامات اوليه و بعد از اقرار صريح به جرم مرتكب شده، به مقام قضايي تحويل و روانه زندان شدند.

كشف 11 تن كود شيميايي قاچاق در زرنديه

سرهنگ "داود كاظمي" فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه با اشاره به اینکه ماموران انتظامي شهرستان زرنديه روز گذشته به يكدستگاه كاميون مظنون و در حين بازرسي از آن متوجه حمل كود شيميايي قاچاق شدند گفت: در بازرسي صورت گرفته از داخل خودرو بيش از 11 تن كود شيميايي قاچاق كشف و متهم نيز با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شد.

دستگيري سارق دوچرخه در اراك

فرمانده انتظامي شهرستان اراك گفت: در استمرار طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با سارقان روز گذشته ماموران كلانتري 12 شهرستان در چندين عمليات موفق به دستگيري 6 نفر سارق و كشف 17 فقره انواع سرقت شدند.

سرهنگ مصطفي ويسمه اي با بیان اینکه با دستگيري سارق، نامبرده به 8 فقره سرقت دوچرخه در شهر اراك اعتراف كرد، افزود:كشف 5 فقره سرقت موتورسيكلت و 5 فقره سرقت منزل در دستگيري 4 سارق در عمليات هايي جداگانه نيز از جمله اقدامات ماموران كلانتري 12 رضوي در برخورد با سارقان بوده است.
پایان

توقيف 242 ميليون ريال كالاي قاچاق در دليجان

فرمانده انتظامي شهرستان دليجان استان مركزي از كشف يك محموله قاچاق به ارزش 242 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ" حمزه امين نژاد" با اعلام اين خبر اظهار داشت:در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و تشديد مبارزه با قاچاق كالا مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا پليس آگاهي شهرستان هنگام كنترل خودرو هاي عبوري در ايست بازرسي به يك دستگاه خودرو كاميون مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي در ادامه افزود: ماموران اداه مبارزه با قاچاق كالا پليس آگاهي  در بازرسي از خودرو فوق تعداد 14کيسه بزرگ پوشاک زنانه خارجي و قاچاق كشف و ضبط كردند.
اين مقام مسئول عنوان داشت: برابر نظريه كارشناسان، ارزش ريالي محموله هاي مكشوفه بالغ بر 242 ميليون ريال برآورد شده است .

نشر اکاذيب در فضاي مجازي به قصد انتقام جويي

فردي كه با نشر اكاذيب در فضاي مجازي قصد انتقام جويي از يك شهروند اراكي را داشت،توسط كارآگاهان پليس فتا استان مركزي دستگيري شد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت:در پي شکايت يکي از شهروندان اراکي مبني بر هتک حيثيت و نشر اکاذيب نسبت به وي در فضاي مجازي،مراتب در دستور کار اين پليس قرار گرفت و در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد،شخصي با قرار دادن تصاوير شخصي و مشخصات فرد شاكي در اينترنت،اقدام به نشر اكاذيب و قصد هتك حيثيت وي را داشته است.

سرگرد مصطفي نوروزي اضافه كرد: متهم كه يكي از اقوام شاكي بود به دليل اختلاف خانوادگي و به قصد انتقام جويي از فرد شاكي،اقدام به اين عمل كرده بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد