مهم ترین اتفاقات امروز بازار نقل و انتقالات

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18130|11:19 - 1392/03/13
نسخه چاپی
در میان نقل و انتقالی های داغ این روزها از بازیکنان جوان و ستاره های آینده فوتبال ایران کمتر اثری به چشم می خورد.
 
 گل: حسین بادامکی بازیکنی که از پرسپولیس به ملوان رفته بود تا یک فصل رویایی را بگذراند ..در یک سال کابوس وار فصل را به پایان رساند و حالا جدایی خودش را از ملوان قطعی می داند.او که مشغول کارهای تسویه حسابش با ملوانی هاست به سایت گل گفت از یک تیم تهرانی پیشنهاد دارم به علاوه یک تیم شهرستانی که هنوز تصمیم خودم را نگرفتم.اگر چه می توان حدس زد آن تیم تهرانی سایپاست اما گفته می شود که راه آهنی ها نیز نیم نگاهی به حسین بادامکی دارند.
 
* سرلک بعد از کعبی استقلالی می شود
حسین کعبی که فصل گذشته را در دو تیم راه‌آهن و صنعت نفت آبادان پشت سر گذاشت طی یکی دو روز گذشته مذاکراتی را با مربیان تیم استقلال خوزستان که به تازگی به مسابقات لیگ برتر صعود کرده‌اند داشت توانست به توافقات نسبی رسیده و در 24 ساعت آینده قرارداد خود را با این تیم ثبت خواهد کرد. استقلال خوزستان سیامک سرلک را هم می خواهد.
 
* مهدی کریمیان، استقلال، پرسپولیس یا تراکتور؟
مهدی کریمیان هافبک بازیساز تراکتورسازی از دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارد. کریمیان که سابقه همکاری با قلعه نویی را دارد در حال سبک و سنگین کردن شرایط است. واقعا انتخاب سختی پیش روی اوست، نیست؟
 
* طالبی در یک لیگ خارجی؟
فرشید طالبی بازیکن بی حاشیه فصل قبل سپاهان حالا که جدایی اش از سپاهان تقریباً قطعی شده است بیشتر از هرچیز دوست دارد فوتبالش را در خارج از ایران سپری کند .فرشید طالبی در حال تسویه حساب با سپاهان است مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد. البته فرشید طالبی گویا از استقلالی ها پیشنهاد دارد و حتی با مدیر برنامه های او در این زمینه هم صحبت هایی شده. اما بیشتر از هرچیز دوست دارد پیشنهاد خارجی اش بررسی شود و اگر شرایط مهیا باشد فوتبالش را در کشوری دیگر ادامه دهد.
 
* جمشیدیان، در برزخ استقلال و تراکتور
احمد جمشیدیان در راه توافق با تراکتور به سمت استقلال تغییر مسیر داد. وی درباره مذاکره اش با مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت: «باشگاه استقلال با من تماس گرفت و برای حضورم در این تیم ابراز تمایل کرد.بنابراین امروز به باشگاه آمدم تا مذاکراتی داشته باشم.»
 
جمشیدیان درباره اینکه گفته می شود با تراکتورسازی قرارداد داخلی امضا کرده است گفت: «من با تراکتورسازی و مدیر خوبش مذاکراتی کردم. در این زمینه به توافقاتی هم دست یافتیم اما قرار است مذاکرات تکمیلی امروز انجام شود. البته امروز هم با استقلال مذاکرات خوبی داشتم. قصد دارم مذاکراتم را ادامه بدهم و پس از آن تصمیم نهایی را بگیرم. هر چند باید بگویم انتخاب برایم خیلی سخت است و در واقع در یک برزخ هستم. امیدوارم خدا کمک کند بهترین تصمیم را برای آینده ام بگیرم.»
 
* پدیده فوتبال بوشهر پرسپولیسی شد
با تصمیم کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس میلاد فیاض‌بخش بازیکن تیم زیر 23 سال کشورمان با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. وی قرار بود امروز با پرسپولیسی‌ها به اردبیل برود اما به پرواز نرسید و قرار است هرچه سریعتر خود را به اردو برساند. بوشهری‌ها از فیاض‌بخش به عنوان پدیده فوتبال نام برده‌اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد