خبرگزاری فارس نقش برجسته و موثری در تحولات سوریه دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18210|16:37 - 1392/03/13
نسخه چاپی

به گزارش خبرنگار سیاست خارجیخبرگزاری فارس، محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق امروز (دوشنبه) در بازدید از این خبرگزاری ضمن دیدار و گفت‌وگو با سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعاملخبرگزاری فارس، به تشریح تحولات کنونی در سوریه پرداخت و به اقبال عمومی ازخبرگزاری فارسدر این کشور اشاره کرد.

وی این خبرگزاری را خبرگزاری فعال در تحولات سوریه خواند و گفت:‌خبرگزاری فارسبه عنوان رسانه‌ای برتر و برجسته در این تحولات عمل کرد.

 

 

شیبانی ازخبرگزاری فارسبه عنوان خبرگزاری مقاومتی یاد کرد.

سفیر ایران در دمشق با اشاره به سفر سال گذشته مدیرعاملخبرگزاری فارسبه دمشق و دیدارهای انجام شده با مقامات سوریه، این سفر را موفق و تأثیرگذار برشمرد و از علاقه‌مندی «بثینه شعبان» مشاور بشار اسد رئیس جمهور سوریه برای سفر به ایران و بازدید ازخبرگزاری فارسخبر داد.

سید نظام‌الدین موسوی نیز در این دیدار به تشریح فعالیت‌های خبرگزاری در طی تحولات سوریه پرداخت و ضمن تقدیر از مقاومت و پایداری در سوریه، جنگ کنونی در سوریه را جنگی نیابتی از سوی غرب و دشمنان محور مقاومت برشمرد و گفت: دشمنان سوریه به دنبال تضعیف محور مقاومت هستند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با تأکید بر وظیفه آزادیخواهان جهان در حمایت از محور مقاومت و سوریه، به عملکرد مثبت سفیر جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات سوریه پرداخت و از سفیر و سفارت ایران به خاطر عملکردشان در حمایت از جبهه مقاومت و سوریه قدردانی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد