خشم مدافع استقلال كار دست اين تيم داد؛ اولويت من سپاهان است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18591|14:16 - 1392/03/14
نسخه چاپی

جام ورزشي؛ علي حمودي قراردادش با اين تيم به پايان رسيده و هنوز براي تمديد قرارداد به باشگاه نرفته است. اين بازيکن با پيشنهاد بسيار خوبي از سوي سپاهاني‌ها مواجه شده و حتي مذاکراتي هم بين طرفين انجام شده است. حمودي بخاطر خط خوردن از تيم‌ملي ناراحت است و فعلا ترجيح داده استراحت کند. ديروز گفتگويي با حمودي داشتيم که مي‌خوانيد:


* هنوز با استقلالي‌ها براي تمديد قرارداد صحبت نکردي؟
- من بازيکن آزاد هستم و استقلالي‌ها اگر من را مي‌خواهند بايد با من حرف بزنند.


* مذاکراتت با سپاهان جدي شده؟
- تقريبا مذاکراتمان با سپاهان قطعي شده و اگر شرايط فراهم شود به اين تيم مي‌روم. اولويت من سپاهان است ولي در صورتي که استقلالي‌ها باز هم من را بخواهند شايد در اين تيم بمانم.


* با قلعه‌نویي صحبتي نکردي؟
- گفتم که من بازيکن آزاد هستم و اگر باشگاه استقلال تمايل داشته باشد با من حرف مي‌زند. خود اميرخان هم با من حرفي نزده و به همين خاطر با جدي‌ترين گزينه‌ام سپاهان وارد مذاکره شدم.


* جدايي دوست صميمي‌ات پژمان منتظري از استقلال يکي از دلايل جدايي‌است نيست؟
- نه، من براي پژمان آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم هر کجا که بازي مي‌کند پيشرفت داشته باشد.


* تکليف نهايي‌ايت چه زماني مشخص مي‌شود؟
- دو، سه روز ديگر تصميمم را مي‌گيرم. اگر استقلالي‌ها با من حرف بزنند شايد نظرم عرض شود.


* از استقلال سال گذشته بگو که با بي‌پولي جام گرفت؟
- واقعا روزهاي سختي داشتيم. استقلال تيم با شخصيتي است و همه مي‌دانند که اين تيم چقدر بزرگ است. نبايد با اين تيم چنين برخوردي مي‌کردند. وقتي بازيکن پول نمي‌گيرد و روح و روانش به هم مي‌ريزد. اما تمام بچه‌ها بخاطر عشق به اين تيم بازي مي‌کردند. اگر قهرمان شديم فقط به خاطر دعاي هواداران بود وگرنه از لحاظ مالي خيلي تحت فشار بوديم.


* رفتن فتح الله زاده به نفع تيم است؟
- آقاي فتح الله زاده خيلي براي تيم زحمت کشيد تا قهرمان شدند. ايشان هر طور بود بچه‌ها را راضي نگه داشتند. فتح الله زاده با مديريت خوبش نگذاشت بي‌پولي مانع قهرماني شود. ايشان با تمام مسئولان کار کرد. همين که با اين شرايط تيم جزو 8 تيم آسيا شد، شاهکار بود. اما براي فصل آينده بايد فکري بکنند. من استقلال را دوست دارم و دلم براي اين تيم مي‌‌سوزد.


* بالاخره دوست داري در استقلال بماني يا نه؟
- دوست دارم در اين تيم بمانم. چون استقلال تيم مورد علاقه من است ولي وقتي شرايط مهيا نيست و با من تماس نگرفتند چه کار کنم؟


* چند درصد از پولت را گرفتي؟
- دريافتي من 20درصد بود و يک چک هم دستم است. اين چک يک ماه ديگر است و نمي‌دانم پاس مي‌شود يا نه. من از اول ليگ گذشته تا پايان سال 91 حتي يک ريال هم نگرفتم. واقعا شرايط سختي داشتم.


* بگذريم. فکر مي‌کني دليل اصلي دعوت نشدنت به تيم‌ملي چه بود؟
- به هر حال سرمربي تيم‌ملي اين تصميم را گرفته. من خوب تمرين مي‌کردم و بعد از قهرماني استقلال شرايط خوبي داشتم. نمي‌دانم چرا در ليست تيم‌ملي نبودم و حتي بدون اينکه به تمرينات بروم خط خوردم اين مسئله برايم سخت بود و کاش دليل خط خوردنم را مي‌دانستم.


* بازي ايران و قطر را چطور پيش‌بيني مي‌کني؟
- بازي خيلي سختي است اگر ببريم کارمان راحت‌تر مي‌شود. فقط دعا مي‌کنم تيم‌ملي نتيجه بگيرد.
روزنامه نود