پاکزاد :

نشریه الکترونیکی در حوزه زندگی سالم طراحی شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 284317|14:29 - 1394/02/29
نسخه چاپی
نشریه الکترونیکی در حوزه زندگی سالم طراحی شد
پایگاه خبری امروله : شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به منظور آموزش همگانی و ارائه اطلاعات بهداشتی اقدام به طراحی مجله الکترونیکی "بهبود" نمود.

" پیمان پاکزاد " در گفتگو با امروله، عنوان کرد :یکی از بزرگترین رسالتهای نظام بهداشتی، آموزش عامه در حوزه های مختلفیست که مستلزم مداخلات بهداشتی هستند. متاسفانه علیرقم پیشرفت و جهش عطیم اتفاق افتاده در حوزه اطلاع رسانی، ما همچنان از شیوه های قدیمی مثل پوستر و بروشور و...، آنهم با سبک و سیاق غیر جذاب برای نیل به این مقصود استفاده میکنیم.بعبارتی شکاف اطلاعاتی ما با خصوصا نسل جوان ایجاب میکند که روشهای نو را بخدمت بگیریم.

 

وی ادامه داد : لذا با اشراف بر اهمیت حوزه آگاهی رسانی و انفورماتیک، اقدام به طراحی یک مجله الکترونیکی با نام " بهبود" نمودیم که شب گذشته به مرحله تست رسید و امیدواریم با تعیین یک هیئت تحریریه از کارشناسان و نخبگان ، بزودی در خدمت عزیزان بوده و با مطالب جذاب و متنوع بتوانیم رسالت خود را به منصه ظهور برسانیم.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پایان گفتد: این رسانه مجازی فقط در حوزه اطلاع رسانی و آموزش سبک زندگی سالم فعال میباشد و لاغیر.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد