گزارش

ادامه اعمال خشونت پلیس آمریکا علیه مردم این کشور/ بدرفتاری پلیس با کودکان در یک ندامتگاه

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 284825|20:03 - 1394/03/15
نسخه چاپی
ادامه اعمال خشونت پلیس آمریکا علیه مردم این کشور/ بدرفتاری پلیس با کودکان در یک ندامتگاه
گزارش های منتشر شده از بدرفتاری پلیس آمریکا با کودکان در یک ندامتگاه در ایالت کالیفرنیای این کشور و واکنش شدید و انتقاد از بدرفتاری های نیروی پلیس آمریکا حکایت دارد .

به گزارشامروله، در حالی که طی یک سال گذشته، عکس ها و فیلم های زیادی از اعمال خشونت پلیس آمریکا با متهمان و زندانیان منتشر شده است، گزارش های اخیر از بدرفتاری پلیس آمریکا با کودکان در یک ندامتگاه در ایالت کالیفرنیای این کشور و واکنش شدید و انتقاد از بدرفتاری های نیروی پلیس آمریکا حکایت دارد.

 

هفت نوجوان 12 تا 16 ساله می گویند طی برنامه آموزشی یک هفته ای در این ندامتگاه هدف بدرفتاری های جسمانی و زبانی افسران پلیس قرار گرفته اند.


در این برنامه آموزشی که طی روز های 17 تا 24 ماه مه در ندامتگاه سن لوئیس اوبیسپو San Luis Obispo در کالیفرنیای جنوبی در حال اجرا بود ، 36 نوجوان حضور داشتند. افسران پلیس در این برنامه یک هفته ای می بایست به آموزش دستورالعمل های برقراری نظم و انضباط و ارائه مشاوره برای کاهش میزان درگیری های خانوادگی بپردازند.


بیست سال است که این برنامه در این ندامتگاه در حال اجراست و این نخستین بار است که ادعاهایی درباره بدرفتاری با این کودکان منتشر می شود. چهار روز پس از پایان برنامه؛ نامه ای از سوی دفتر خدمات خانواده و کودکان به دفتر پلیس در سن لوئیس اوبیسپو ارسال شد که در آن آمده بود هفت کودک مدعی شده اند با آنها بدرفتاری شده است.


براساس این نامه، کودکان اعلام کردند هدف ضرب و شتم قرار گرفته اند و به اتاقی تاریک فرستاده شده بودند که اگر از دستورات ناظران کمپ پیروی نمی کردند باز هم مورد ضرب و شتم قرار می گرفتند.
بیشتر این اتهامات متوجه دو برادر پلیس در این ندامتگاه است. کودکان اعلام کردند این دو برادر آنها را در حالی که اسلحه بر روی گلویشان قرار داشت ، به سوی دیوار هل می دادند و سپس آنها را کتک می زدند.


به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، گفته می شود این دو پلیس از حضور در این برنامه آموزشی تعلیق شده اند اما با اقدامات انضباطی مواجه نشده اند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند. تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

 

در حال حاضر پلیس آمریکا با مشکلات زیادی مواجه است، چرا که افسران پلیس در این کشور به راحتی به خود اجازه شلیک به مظنونان را داده و تا کنون بیش از 500 نفر قربانی خشونت پلیس آمریکا شده اند.

از طرف دیگر دادگاه های آمریکا با حمایت از پلیس کشور خود، تا کنون هیچ یک از آنها را محاکمه نکرده و همین موضوع موجب ایجاد یک حاشیه امن برای پلیس این کشور شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد