حجت الاسلام احمدی:

مفاد پروتکل الحاقی زیر ذره بین مجلس است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285072|10:45 - 1394/03/24
نسخه چاپی
مفاد پروتکل الحاقی زیر ذره بین مجلس است
نماینده مردم کنگاور در مجلس گفت :مجلس پروتکل الحاقی را مورد بررسی قرار می دهد و تمامی مفاد آن زیر ذره بین نمایندگان ملت قرار می گیرد .

به گزارشامروله، به نقل از سرویس استانیآفتاب کنگاور؛ حجت الاسلام وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار آفتاب کنگاور اظهار داشت : پروتکل الحاقی پیشنهادی غربی ها باید ابتدا در مجلس به رای گذاشته شود و و  در صورت تصویب شدن  مورد تایید قرار می گیرد.

 

 

وی افزود : این پروتکل  اگر بر اساس نرم معمولی که در دنیا وجود دارد پیشنهاد شود توسط تیم مذاکره کننده پذیرفته خواهد شد.

 

 

نماینده مردم کنگاوربا اشاره به پذیرفتن  پروتکل الحاقی به شرط اینکه با امنیت ملی منافاتی نداشته باشد گفت :پروتکل الحاقی در صورتی که  با منافع و امنیت ملی ما منافاتی نداشته باشد پذیرفت می شود در غیر این صورت توافقی صورت نخواهد گرفت وی تصریح کرد : اگر متن این پروتکل یکطرفه و بر اساس بازرسی از مناطق نظامی و  بازجویی دانشمندان هسته ای باشد و امنیت ملی کشور را خدشه دار کند به هیچ وجه قابل قبول ملت ایران نمی باشد.

 

 

احمدی با اشاره به گرانی قیمت بنزین در سال جدید گفت : واقعیت امر این است که در سازمان برنامه و بودجه دولت رقم بالاتری حدود1200 تومان را پیشنهاد کرده بود اما مجلس رقم پایین تری یعنی هر لیتر1000 تومان را تصویب کرد.

 

 

 

وی افزود : بعضی از رسانه ها جوسازی می کنند و گران شدن قیمت بنزین را به دولت و برخی رسانه های دیگر به مجلس ربط می دهند اما باید بدانند که مجلس و دولت با هم  همدل و همزبان هستند و بهترین راهکار را با مشورت  انتخاب می کند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد