زیان اروپا از تحریم روسیه؛ ۱۰۰میلیارد ضرر و ۲.۵ میلیون بیکار

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 285266|14:19 - 1394/03/30
نسخه چاپی
زیان اروپا از تحریم روسیه؛ ۱۰۰میلیارد ضرر و ۲.۵ میلیون بیکار
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که تبعات اقدام بروکسل در تحریم روسیه فراتر از انتظار بوده و علاوه بر آنکه ۱۰۰ میلیارددلار ضرر مالی برای غرب بدنبال داشته موجب بیکاری ۲.۵ میلیون نفر نیز در قاره سبز شده است.

به گزارشامروله، به نقل از راشاتودی، کشورهای اروپایی که با هدف تحت فشار قرار دادن روسیه در مورد اوکراین اقدام به تحریم مسکو کرده بودند اکنون خود بیش از روسیه متحمل زیان شده اند. 

بر اساس نتایج تحقیقاتی که توسط موسسه تحقیقات اقتصادی اتریش انجام شده نشان می دهد که اعمال تحریم از سوی اتحادیه اروپا علیه روسیه نه تنها موجب شده تا کشورهای اروپایی زیانی معادل ۱۰۰ میلیارد دلار را متحمل شوند بلکه این اقدام موجب از بین رفتن فرصت های شغلی به دلیل پایان یافتن صادرات به روسیه شده است.

بر همین اساس این تحریم ها موجب از بین رفتن برخی از فرصت های شغلی در اروپا شده که در نتیجه آن دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قاره سبز بیکار شده اند. 

بر همین اساس اگر تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه ظرف سال های آینده ادامه پیدا کند فقط در آلمان  ۴۶۵هزار نفر بیکار می شوند. افرادی که به موجب این تحریم ها در ایتالیا بیکار می شوند ۲۱۵ هزار نفر، در اسپانیا ۱۶۰ هزار نفر، فرانسه ۱۴۵ هزار نفر و در انگلیس ۱۱۰ هزار نفر هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد