تیراندازی در «دیترویت» آمریکا یک کشته و ۱۰ زخمی برجای گذاشت

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 285297|11:45 - 1394/03/31
نسخه چاپی
تیراندازی در «دیترویت» آمریکا یک کشته و ۱۰ زخمی برجای گذاشت
در ۲ حادثه جداگانه تیراندازی روز شنبه در شهر «دیترویت» ایالت «میشیگان» آمریکا، ۱۱ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها جان خود را از دست داد.

به گزارشامروله، در دو حادثه جداگانه ظرف چندین ساعت روز شنبه 11 نفر در شهر «دیترویت» ایالت «میشیگان» آمریکا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها جان خود را از دست داد.

طبق گزارش روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز»، 10 نفر در یک مهمانی در فضای باز در یک زمین بسکتبال در غرب دیترویت در شب گذشته مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یک نفر از قربانیان جان خود را از دست داد.

مأموران پلیس، دلیل تیراندازی را نمی‌دانند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد. دستکم سه نفر از قربانیان این حادثه که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، زنان 30، 45 و 26 ساله بودند.

یک نفر برای بازجویی‌های بیشتر دستگیر شده است اما هیچ مظنونی حبس نشده است.

در یک حادثه دیگر، یک مرد در پمپ بنزین واقع در شرق دیترویت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی با اسلحه منجر می‌شود اما لابی سلاح به اندازه‌ای در آمریکا قدرتمند است که کنگره حاضر نیست قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح تصویب کند.

در یک حادثه دیگر که شب گذشته به وقوع پیوست، یک فرد مسلح به سمت افرادی در ایالت فیلادلفیا آتش گشود و در نتیجه آن هفت نفر از جمله سه کودک زخمی شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد