اکبری خبر داد

آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از اصناف صحنه به مناسبت ماه رمضان

سرویس: شهرستانکد خبر: 285346|12:45 - 1394/04/01
نسخه چاپی
آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از اصناف صحنه به مناسبت ماه رمضان
پایگاه خبری امروله : رییس اداره صنعت، معدن و تجارت صحنه گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت و بازرسی از اصناف این شهرستان آغاز شد.

غلامرضا اکبری در گفتگو باامرولهاز آغاز اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از اصناف ویژه ماه رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت : این طرح به منظور تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و پیشگیری از تخلفات احتمالی در بازار محصولات غذایی در ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.


وی ادامه داد : اجرای این طرح می تواند از افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات جلوگیری کرده و زمینه برای سودجویی برخی افراد فرصت طلب را کاهش دهد.


اکبری خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح در بخش واحدهای تولیدی و توزیعی نحوه توزیع کالاهای پرمصرف نظیر شیر، پنیر، کره، خامه، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، میوه، خرما، زولبیا و بامیه و سبزیجات مورد ارزیابی قرار می گیرد.


این مسئول تاکید کرد: در اجرای این طرح تیم های سیار ویژه با حضور نمایندگانی از فرمانداری، اداره اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی، تعزیرات، اتاق اصناف، شهرداری و اتحادیه های مربوطه کار نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی را در دو نوبت کاری انجام می دهند.


وی با بیان اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان تمامی کالاهای پرمصرف نظیر شیر، پنیر، قند و شکر، گوشت، مرغ و غیره تامین شده خاطرنشان کرد: هیچ گونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی صورت نگرفته و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صحنه در پایان با بیان این که سامانه تلفنی 124 دریافت شکایات مردمی نیز به صورت 24 ساعته فعال است گفت: در صورت وصول شکایت و گزارش شهروندان از هرگونه تخلف اقتصادی همچون گرانفروشی، کم فروشی و تقلب و صادر نکردن فاکتور، این شکایات در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می گیرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد