حجت الاسلام سید سامعی:

۱۰۰ مبلغ و مبلغه به مناسبت ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف صحنه اعزام شده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 285347|11:48 - 1394/04/01
نسخه چاپی
 ۱۰۰ مبلغ و مبلغه به مناسبت ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف صحنه اعزام شده است
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه از اعزام ۱۰۰ مبلغ و مبلغه به مناسبت ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

" حجت الاسلام والمسلمین سید حسین سید سامعی " در گفتگو با امروله عنوان کرد : بر اساس هماهنگی به عمل آمده با مسئولین و دهیاران روستاها، ۱۰۰ مبلغ و مبلغه دینی جهت تبلیغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

 

وی در ادامه افزود: مبلیغن اعزامی در این ایام به تبیین و تبلیغ احکام و معارف اسلامی، بررسی و تشریح احکام دینی، پاسخ‌گویی به سئوالات و شبهات و سخنرانی و وعظ خواهند پرداخت.

 

حجت‌الاسلام سیدسامعی با بیان اهمیت اهتمام به امور دینی و فرهنگی در جامعه تصریح کرد: حضور قشر روحانی و مبلغ در شهرستان مایه دلگرمی و نشاط معنوی است.

 

وی هدف از اعزام مبلغان را تعمیق باورهای دینی با محور قرار دادن معارف قرآن کریم بین مردم به‌ویژه نسل جوان بیان کرد و گفت: مبلغان اعزامی باید در جهت حضور پر رنگ جوانان به مساجد تلاش کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه با بیان اینکه مبلغین در رونق مساجد در ماه مبارک رمضان نقش بسزایی دارند، ابراز داشت: مبلغین اعزامی باید از فرصتی که در اختیار دارند، باید حداکثر استفاده را در جهت تبیین و تقویت باورهای دینی و اعتقادات نسل جوان داشته باشند.

 

وی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تزکیه نفس و خودسازی دانست و تصریح کرد: برگزاری کلاس‌‌های قرآنی در مساجد با حضور مبلغین اعزامی فرصت مناسبی در جهت خودسازی روزه داران است.

 

حجت‌الاسلام سیدسامعی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌‌های روخوانی،‌ روان‌خوانی، جزء‌خوانی، تفسیر قرآن و تفسیر نهج‌البلاغه در ماه مبارک رمضان با حضور ائمه جماعات مساجد و مبلغین اعزامی برگزار می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد