پاشایی :

خانه تمبور در شهرستان صحنه احداث می گردد/ ارائه تسهیلات به فعالان صنایع دستی

سرویس: شهرستانکد خبر: 285528|20:38 - 1394/04/07
نسخه چاپی
خانه تمبور در شهرستان صحنه احداث می گردد/ ارائه تسهیلات به فعالان صنایع دستی
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه گفت : با توجه به ظرفیت بالای هنرمندان شهرستان در عرصه موسیقی در آینده نزدیک خانه تمبور صحنه احداث می گردد.

 " منوچهر پاشایی " در گفتگو با امروله عنوان کرد : شهرستان صحنه در عرصه صنایع دستی و هنر موسیقی همیشه جز شهرستان های برتر استان کرمانشاه بوده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای هنرمندان شهرستان صحنه و طی جلسه ای که با فرماندار و سایر مسئولین مربوط صورت گرفت در آینده نزدیک خانه تمبور در این شهرستان احداث می گردد.

 

پاشایی اشاره ای به غرفه های صنایع دستی بازارچه ماه مبارک رمضان داشت و تصریح کرد : برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند توان و ظرفیت هنر صنایع دستی را به خوبی نشان دهد.

 

این مسوول با بیان اینکه صنایع‌دستی در ترویج فرهنگ و انتقال فرهنگ نقش مهمی دارد، تصریح کرد: نمی‌توان از نقش آن چشم‌پوشی کرد و به همان نسبت باید به صنایع‌دستی توجه کنیم.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه در پایان گفت : کارگاه های صنایع دستی می توانند با تشکیل شرکت های تعاونی از تسهیلات و اعتبارات این اداره بهره مند شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد