مدیر تبلیغات اسلامی صحنه خبر داد

برگزاری 30 جلسه دائمی در خانه‌های قرآنی صحنه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 285541|13:02 - 1394/04/08
نسخه چاپی
برگزاری 30 جلسه دائمی در خانه‌های قرآنی صحنه
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه از برگزاری 30 جلسه دائمی در خانه‌های قرآنی این شهرستان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارشامروله،سید حسین سیدسامعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صحنه اظهار داشت: بیش از 30 جلسه دائمی قرائت، آموزش روخوانی و روان‌خوانی، تفسیر قرآن کریم در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی سطح شهرستان صحنه در حال برگزاری است.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه بیان داشت: 200 جلد قرآن کریم به هیئت‌های مذهبی، مراکز قرآنی، حسینیه‌ها و مساجد این شهرستان اهدا شده است.

سیدسامعی هدف از اهدای این قرآن‌ها را ترویج فرهنگ انسان‌ساز قرآن کریم و ایجاد آشنایی عموم مردم با مفاهیم حیات ‌بخش کتاب وحی دانست و اضافه کرد: انس با قرآن کریم موجب سعادت بشر می‌شود.

وی اشاره‌ای به هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب در خصوص جدایی جوانان کشور از دین مبین اسلام و قرآن کریم کرد و ادامه داد: هویت اسلامی و ایرانی ما وابسته به آموزه‌‌های قرآن است و نباید حتی لحظه‌ای از آن غافل شویم.

این مسئول یادآور شد: در ماه مبارک رمضان امسال مانند سال‌‌های گذشته، در سراسر شهرستان جلسات دائمی قرآن با معنویتی خاص در حال برگزاری است و به جلسات برتر در پایان ماه مبارک رمضان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه اشاره‌ای به حمایت گسترده از مراکز و خانه‌های قرآنی کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با اعزام مبلغان ویژه برای برگزاری جلسات تفسیر و آموزش عمومی مفاهیم قرآن، همیار برگزارکنندگان جلسات قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

سیدسامعی از برگزاری دوره‌های آموزش حفظ جزءهای 29 و 30 قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: 7 کلاس آموزش حفظ جزءهای 29 و 30 در صحنه در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور و به‌منظور اجرای طرح سراسری حفظ قرآن کریم این دوره‌ها در صحنه برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دوره‌های آموزش قرآن در ادارات نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای ادارات مختلف و کارکنان دولت دوره‌های سطح 1 و 2 قرآن کریم برگزار می‌شود و به افرادی که در این دوره نمره‌ لازم را کسب کنند مدرک اعطا می‌شود.