حیدری زاده:

آمار طلاق در شهرستان صحنه بسیار بالا می باشد/ تشکیل یک هزار صد پرونده خانوادگی درصحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 285554|08:58 - 1394/04/08
نسخه چاپی
آمار طلاق در شهرستان صحنه بسیار بالا می باشد/ تشکیل یک هزار صد پرونده خانوادگی درصحنه
پایگاه خبری امروله : رئیس دادگستری شهرستان صحنه با بیان اینکه آمار طلاق در صحنه نسبت به جمعیت آن بسیار بالا می باشد گفت : در سال گذشته یک هزار صد پرونده خانوادگی در دادگاه این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارشامروله، رئیس دادگستری شهرستان صحنه در جمع مسئولین ادارات به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه عنوان کرد : متاسفانه آمار طلاق  در صحنه نسبت به جمعیت آن بسیار بالا می باشد به گونه ای که در سال گذشته بیش از یک هزار و صد پرونده خانوادگی تشکیل شده است که متاسفانه اکثر آنان موجب به طلاق می گردد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه آسیب های روانی و آینده نامعلوم در انتظار کودکان طلاق می باشد تصریح کرد : در سال گذشته 270 مورد طلاق در شهرستان صحنه انجام گرفته است.

 

اسد الله حیدری زاده با اشاره به اینکه 834 مورد پرونده مربوط به تمکین ، جهیزیه و ... تشکیل شده است گفت : یکی از عواملی که باعث بروز مشکل طلاق در جامعه می گردد وجود ماهواره و برنامه های آن می باشد .

 

 

حیدری زاده در پایان خاطر نشان کرد : برخی ها فکر می کنند در عصر امروز استفاده از برنامه های ماهواره ها برای ورود به دهکده جهانی ضروری است ولی مردم باید بدانند که آسیب های ماهواره خیلی بیشتر از نکات مثبتی است که در ذهن مردم جای دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد