شاه ابراهیمی:

نبود اسپانسر برای تیم‌های ورزشی، مهم‌ترین مشکل ورزش صحنه است‌

سرویس: شهرستانکد خبر: 286486|08:36 - 1394/05/10
نسخه چاپی
 نبود اسپانسر برای تیم‌های ورزشی، مهم‌ترین مشکل ورزش صحنه است‌
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه : نبود اسپانسر و حمایت‌کننده مالی مناسب برای تیم‌های ورزشی، مهم‌ترین مشکل ورزش شهرستان است

به گزارشامروله، مسابقه فینال فوتسال جام رمضان روستاهای بخش مرکزی صحنه با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ، بخشدارمرکزی ،جمعی ازمسئولان ادارات و علاقه مندان به این رشته ورزشی در روستای محمود آباد برگزار شد.

 

در حاشیه این مراسم "سید مصطفی شاه ابراهیمی " در گفتگو با خبرنگار امروله عنوان کرد : مسابقات فوتسال جام رمضان به منظورپر کردن اوقات فراغت دانش آموزان روستاها از نیمه اول تیرماه سال جاری برگزار گردید.

 

وی ادامه داد : بعد از برگزاری چندین مسابقه در بین تیم های متخلف روستاها در نهایت فینال این دوره مسابقات بین دو تیم مال امیری و علی گرزان برگزار شد که تیم فوتسال علی گرزان توانست حریف خود را شکست دهد و به جام قهرمانی دست پیدا کند.

 

شاه ابراهیمی نبود اسپانسر را مهمترین مشکل تیم های ورزشی صحنه نام برد و خاطر نشان کرد : نبود اسپانسر و حمایت‌کننده مالی مناسب برای تیم‌های ورزشی، مهم‌ترین مشکل ورزش شهرستان است که به همین منظور اداره ورزش و جوانان صحنه این دوره از مسابقات را کاملا رایگان برگزار نمود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه در پایان گفت : از بخشداری مرکزی و دینور و همچنین اداره آموزش و پرورش به خاطر در اختیار قرار دادن مدارس برای برگزاری این سری از مسابقات تقدیر و تشکر می شود.