حجت الاسلام سید سامعی:

۵۰۰ جلد کتاب در کتابخانه‌های مساجد روستایی شهرستان صحنه توزیع شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 286525|18:52 - 1394/05/10
نسخه چاپی
۵۰۰ جلد کتاب در کتابخانه‌های مساجد روستایی شهرستان صحنه توزیع شد
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه، از توزیع ۵۰۰ جلد کتاب در کتابخانه‌های مساجد روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله، " حجت الاسلام سید حسین سید سامعی " از توزیع ۵۰۰ جلد کتاب در کتابخانه‌های مساجد روستایی این شهرستان خبر داد.

 

وی ادامه داد : این امر با هدف تعمیق فرهنگ دینی، توسعه و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در بین افراد، دسترسی روستاییان و دانش‌آموزان مناطق محروم به انواع کتب دینی، علمی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کتب مختلف دینی صورت گرفت.

 

حجت الاسلام سید سامعی خاطر نشان کرد : کتب توزیع شده با موضوعات مختلف دینی، اخلاقی، دایره المعارف فرهنگی، تربیتی و آموزشی خانواده، دفاع مقدس، فرهنگ جامع شهادت معصومین علیهم السلام، فرهنگ اصحاب پیامبر اسلام (ص)، اسلام و تربیت کودکان، مجموع کتب مهارت‌های زندگی، مجموع کتاب‌های پرسش و پاسخ دانش‌آموزی است.

 

این مسوول تصریح کرد : همچنین به منظور فراگیری سبک‌های مختلف مداحی برای مداحان شهرستان، سی دی سبک‌های مداحی مداحان برجسته کشور از سوی اداره تبلیغات اسلامی تهیه و در بین مداحان شهرستان توزیع شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در پایان گفت : این امر به پیشنهاد کانون مداحان شهرستان صحنه انجام شده است و تاکنون آموزش‌های مختلفی در خصوص مداحی برای مداحان این شهرستان به اجرا در آمده که این فعالیت‌ها در ادامه آموزش‌های غیر حضوری برای آنها بوده است.