فرماندار کرمانشاه:

طرح ساماندهی میدان آزادی کرمانشاه در اولویت قرار می گیرد/ انتقال مسافربرهای شخصی مسیرهای هرسین و نورآباد به پایانه شهید کاویانی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 286572|11:34 - 1394/05/13
نسخه چاپی
	طرح ساماندهی میدان آزادی کرمانشاه در اولویت قرار می گیرد/ انتقال مسافربرهای شخصی مسیرهای هرسین و نورآباد به پایانه شهید کاویانی
مرصاد نیوز: فرماندار کرمانشاه گفت: بعد از تعیین تکلیف وضعیت تونل قطار شهری، ساماندهی میدان آزادی کرمانشاه از اولویتهای کاری است.

به گزارشامروله، فضل الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگارپاک پرس، اظهار داشت: به منظور ساماندهی این منطقه، چند مرحله با شهردار اسبق، مدیر کل اجرائیات و فرماندهی انتظامی بررسی هایی انجام شد اما این امر پس از تعیین تکلیف وضعیت قطار شهری از لحاظ فرهنگی به شدت مورد تغییرات فرهنگی قرار می گیرد.

 

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: در همین راستا در شورای تامین شهرستان مصوب شده توسط اجرائیات و فرماندهی انتظامی، پاکسازی هایی انجام و با افراد توزیع  کننده و فروشنده قرص های روان گردان و داروهای مخدر برخورد شود.

 

رنجبر با اشاره به اینکه موارد متعددی از پاکسازی در این حوزه به طور مستمر در دستور کار است گفت: به منظور ساماندهی دست فروشی های این منطقه، این افراد موقتا به زمین خالی متعلق به بیماران هموفیلی واقع در همان حوالی که دارای حصاری است هدایت شده اند و از دست فروشی خارج از آن محوطه جلوگیری می شود.

 

وی افزود: سازمان تاکسیرانی نیز در صدد ساماندهی ایستگاه های مسافربری برآمده همچنین مسافربرهای شخصی مسیرهای هرسین و نورآباد به داخل پایانه شهید کاویانی منتقل می شوند که پیگیری این امر با جدیت به شهرداری سپرده شده است.

 

رنجبر خاطر نشان کرد: تاکنون در میدان آزادی پاکسازی های مقطعی توسط نیروی انتظامی و اجرائیات در دست انجام بوده و پس از تعین تکلیف قطار شهری هم، پروژه ساماندهی میدان آزادی از اولویتهای اصلی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد