فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری کلاهبردار سه میلیاردی در کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 286611|13:59 - 1394/05/14
نسخه چاپی
دستگیری کلاهبردار سه میلیاردی در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که به بهانه پرداخت وام قرض الحسنه سه میلیارد ریال از شاکیان کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارشامروله، سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: در پی شکايات متعدد شهروندان کرمانشاهی مبنی بر كلاهبرداری خانمی به بهانه پرداخت وام قرض الحسنه موضوع در دستور پليس كار قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقيقات به عمل آمده از شاکيان پرونده مشخص شد خانمی در شهرک «زين الدين شهر» کرمانشاه به بهانه پرداخت وام قرض الحسنه از ۷۶ نفر مبالغی پول دريافت کرده است.

 

امان اللهی ادامه داد: با توجه به اهميت موضوع مراتب به طور ويژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۵ کرمانشاه قرار گرفت و در تحقيقات اوليه مشخص شد متهم تاکنون سه ميليارد ريال از شاکيان کلاهبرداری کرده است.

 

اين مقام ارشد انتظامی تصريح کرد: تيم رسيدگی کننده پرونده پس از يک سری تحقيقات ميدانی با شناسايی مخفيگاه متهم متوجه شدند که وی قصد فرار دارد که با هماهنگی مقام قضائی دستگير شد.

 

امان اللهی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطرنشان کرد: شهروندان جهت دريافت وام به بانک و يا موسسات مالی مجاز مراجعه کنند و لازم است نسبت به صحت و سقم تبليغات بررسی های لازم را داشته باشند تا فريب افراد فرصت طلب را نخورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد