760 پلیس افتخاری با نیروی انتظامی کرمانشاه همکاری دارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 286637|10:39 - 1394/05/15
نسخه چاپی
760 پلیس افتخاری با نیروی انتظامی کرمانشاه همکاری دارند
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان کرمانشاه از بکار گیری 760 نفر پلیس افتخاری در انتظامی استان خبر داد.

به گزارشامروله،سرهنگ شاهمحمدی معاون هماهنگ کننده  انتظامی استان در بازدید از اداره پلیس افتخاری انتظامی استان راه اندازی پلیس افتخاری را گامی موثر در جهت بهره گیری از ظرفیت های بالقوه مردمی در ارتقاء امنیت عمومی دانست و تصریح کرد: از این پس در مراسم و مناسبت های خاص و همچنین در جهت ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از ایجاد مزاحمت و وقوع جرائم در تفرجگاه ها و مراکز سیاحتی از وجود نیروهای پلیس افتخاری در کنار کارکنان انتظامی استفاده خواهد شد.


وی اظهارکرد: در اولین گام قریب 1200 نفر از شهروندان اعم از زن و مرد با مراجعه به مراکز انتظامی استان و شهرستان ها به عنوان پلیس افتخاری ثبت نام کردند که پس از طی مراحل قانونی 760 نفر آنان به عنوان پلیس افتخاری به کارگیری  شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در حال حاضر تعداد 760 نفر تحت عنوان پلیس افتخاری پس از گذراندن ادوار آموزشی در کلانتری، پاسگاه و یا پلیس های تخصصی در سطح انتظامی استان مشغول به فعالیت هستند.

وی داشتن حسن شهرت در بین عامه مردم را یکی از ویژگی ها و خصوصیات داوطلبان عضویت در پلیس افتخاری بر شمرد و افزود: کسانی که در پلیس افتخاری بکارگیری می شوند باید فاقد هرگونه سابقه کیفری باشند.

شاهمحمدی پلیس افتخاری را از شاخصه های مردم یاری و همکاری مردم با پلیس معرفی و ابراز امیدواری کرد: با گسترش و سازماندهی مناسب و بکارگیری پلیس افتخاری در ارتقا امنیت عمومی بیش از همیشه شاهد مشارکت مردم  باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد