رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه:

دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه مهرماه افتتاح می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286699|11:14 - 1394/05/17
نسخه چاپی
	دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه مهرماه افتتاح می شود
مرصاد نیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاه گفت: دانشکده فنی آزاد اسلامی کرمانشاه با زیربنای ۶ هزار متر مربع مهر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌ رسد.

به گزارشامروله، نوذر قنبری اظهار داشت: دانشکده فنی آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با زیربنای ۶ هزار مترمربع برای دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری مجهز به سالن‌ های کنفرانس و دفاع اوایل مهر ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه مجموع اعتبارات هزینه شده برای این دانشکده را ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر نام خاصی برای این پروژه دانشگاهی در نظر نگرفته ایم و پس از تصمیم گیری در شورا اعلام می‌ شود.

 

قنبری از راه اندازی رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول رایزنی های لازم در این رابطه هستیم و در صورت موافقت مسئولان مهر ماه امسال پذیرای دانشجویان رشته پرستاری خوهیم بود.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بیشترین متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد هستند، افزود: یکی از محورهای اصلی دانشگاه آزاد جذب دانشجو در مقاطع مذکور است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در پایان گفت: امسال نیز پذیرش دانشجویان در رشته‌های مختلف افزایش یافته و پیش بینی می‌شود حدود ۸ هزار دانشجو در واحدهای آزاد کرمانشاه پذیرش شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد