مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه خبر داد

صدور 500 هزار شناسنامه هوشمند در کرمانشاه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 286753|06:47 - 1394/05/18
نسخه چاپی
صدور 500 هزار شناسنامه هوشمند در کرمانشاه
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور 500 هزار شناسنامه هوشمند از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در استان خبر داد.

به گزارشامروله،علیرضا قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از فعالیت 29 دفتر پیشخوان دولت در راستای صدور کارت ملی هوشمند در استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 21 دفتر روستایی و مابقی نیز شهری هستند. 

 

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور 18 هزار قطعه کارت ملی هوشمند از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد و گفت: حدود 48 هزار قطعه کارت نیز از ابتدای طرح برای افراد صادر شده است.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی هشت دفتر جدید صدور کارت ملی هوشمند تا سال آینده در استان صورت گرفته، گفت: در استان کرمانشاه تاکنون افراد 500 هزار شناسنامه هوشمند را دریافت کرده‌اند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی این اداره‌کل صدور شناسنامه هوشمند برای افراد از زمان حضور فرد در دفاتر پیشخوان دولت تا دریافت آن از سوی اداره ثبت احوال سه روز خواهد بود.

 

به گفته قبادی، افراد در صورت مهاجرت از شهری به شهر دیگر باید در اسرع وقت آدرس جدید محل سکونت خود را در سامانه جامع ثبت احوال ثبت کنند.

 

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه یادآور شد: کارت‌های ملی کاغذی نیز دارای اعتبار بوده و افراد می‌توانند برای انجام کارهای خود همچنان از آنها استفاده کنند.

 

وی تصریح کرد: آن دسته از افرادی که نام خانوادگی آنها دو کلمه یا بیشتر است باید در زمان تعویض شناسنامه و یا کارت ملی نام کامل خود را قید کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد