مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه خبر داد:

تدوین برنامه عملیاتی بیمه سلامت کرمانشاه/ توانمندسازی بیمه شدگان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 286754|10:50 - 1394/05/18
نسخه چاپی
تدوین برنامه عملیاتی بیمه سلامت کرمانشاه/ توانمندسازی بیمه شدگان
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از تدوین برنامه عملیاتی اداره کل بیمه سلامت استان خبر داد و توانمدسازی بیمه شدگان را از اهداف آن برشمرد.

به گزارشامروله،  امید قادری از تدوین برنامه عملیاتی اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این برنامه اهداف یکساله و برنامه های لازم برای دستیابی به این اهداف مشخص شده است.

 

وی توسعه دانش بیمه سلامت، بهبود تعامل و همکاری با سیاست گذاران، تامین کنندگان خدمات سلامت و سایر ذینفعان و توسعه و بهبود قابلیت ها، مهارت و انگیزش و تعلق سازمانی سرمایه انسانی سازمان را از دیگر اهداف برنامه عملیاتی فوق عنوان کرد.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: استقرار نظام جامع مدیریت اطلاعات بیمه سلامت و بیمه، توانمدسازی بیمه شدگان، پوشش همگانی بیمه پایه سلامت برای آحاد ایرانیان و کاهش تصدی گری در امور از دیگر اهداف این برنامه است.

 

قادری با بیان اینکه در حال حاضر پیگیر اجرای مفاد این برنامه استراتژیک هستیم، گفت: برنامه عملیاتی اداره کل بیمه سلامت استان الگوی خوبی برای سایر سازمان هاست.

 

وی تصریح کرد:  تاکنون از اهداف ترسیم شده در این برنامه عقب نیستیم و بر اساس مصوبات صورت گرفته و با نظارت کامل پیش می رویم و مصوبات را به سرانجام می رسانیم.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بیان داشت: در برنامه فوق جزئیات لازم در بخش های مختلف از جمله اداری، اسناد پزشکی، مالی، احداث ساختمان های لازم و... مشخص شده است.

 

قادری احداث ساختمان ادارات بیمه سلامت در شهرستان های سرپل ذهاب، هرسین و کنگاور را از برنامه های سال ۹۴ در بخش اداری عنوان کرد و افزود: ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان جوانرود و اداره اسناد پزشکی اورامانات در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: هم چنین برای همکاری با موسسات مختلف و صاحب نظران نشست تخصصی و آموزشی تدارک دیده ایم و تامین منابع مالی وصول درآمدهای سازمان بیمه سلامت در استان نیز در این برنامه با تاریخ زمان بندی، مشخص شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد