نماینده سنقروکلیایی با اشاره به بهانه گیری های FATF:

پشت صحنه بهانه گیری ها لابی صهیونیستی قرار دارد/ اولین پولشوی جهان آمریکای جنایتکار است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 294444|14:36 - 1395/04/23
نسخه چاپی
	پشت صحنه بهانه گیری ها لابی صهیونیستی قرار دارد/ اولین پولشوی جهان آمریکای جنایتکار است
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع آن چیزی که مطرح است این است که یک قصه سیاسی و جریان سیاسی پشت صحنه و پشت پرده قرار دارد. در واقع لابی صهیونیستی که قصد دارد در دنیا ایران را پس از برجام منزوی کند پشت صحنه قرار دارد.

به گزارشامروله،  حجت‌الاسلام  سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگارسهیل سنقردر خصوص FATF اظهار داشت: برخی از کشورهای استکباری مدعی می شوند که ایران پولشویی می کند و دلیل ادعای خود را کمک ایران به حزب الله لبنان و برخی از گروه های مقاومت مطرح می کنند حال این سوال مطرح است که آیا کسانیکه به رژیم منحوس اسرائیل کمک می کنند پولشویی نمی کنند؟

 

وی ادامه داد: کمک به سازمان منافقین برای رحم نکردن به صغیر و کبیر و هچنین کمک به کسانی که مردم بیگناه بحرین را مورد حمله قرار می دهند پولشویی نیست؟

 

نماینده مردم سنقروکلیایی در خصوص بهانه گیری ها در این حوزه بیان داشت: در واقع آن چیزی که مطرح است این است که یک قصه سیاسی و جریان سیاسی پشت صحنه و پشت پرده قرار دارد. در واقع لابی صهیونیستی که قصد دارد در دنیا ایران را پس از برجام منزوی کند پشت صحنه قرار دارد.

 

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه دشمن هیچ وقت به عهد خود پایبند نیست، گفت: این موضوع هوشیاری مسئولین نظام و مردم عزیز را می طلبد که هیچ وقت نباید به دشمن اعتماد کرد. به تعبیر حضرت آیت الله جوادی حتی وقتی با دشمن دست می دهید باید بعدش انگشتان دست تان را بشماریم چرا که دشمن قابل اعتماد نیست.

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی خاطر نشان کرد: اگر قرار است مبارزه با پولشویی در سطح کلان بین المللی شروع شود اولین پولشوی جهان عالم خود آمریکای جنایتکار است و بعد از آن رژیم منحوس صهیونیستی است و در واقع باید از این کشور ها ابتدا صورت گیرد و این ها در منگنه بین المللی قرار گیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد