بشار اسد:

ترامپ فاقد تجربه در عرصه سیاسی است

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 294460|14:05 - 1395/04/24
نسخه چاپی
 ترامپ فاقد تجربه در عرصه سیاسی است
رئیس جمهوری سوریه در گفتگو با یک شبکه آمریکایی در خصوص گفت: ترامپ مانند تمام رؤسای جمهور گذشته آمریکا فاقد هرگونه تجربه در عرصه سیاسی است.

به گزارشامروله،  «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در گفتگو با شبکه آمریکایی «NBC» با انتقاد شدید از «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: ترامپ فاقد تجربه در عرصه سیاسی است. 

بر اساس این گزارش، وی همچنین گفت: بی تجربگی مقامات آمریکایی در مسائل سیاسی فقط منحصر در ترامپ نیست، بلکه رؤسای جمهور آمریکا تاکنون ثابت کرده اند که از تجربه سیاسی برخوردار نیستند و این یک مشکل و معضل برای ایالات متحده آمریکاست.

رئیس جمهوی سوریه در ادامه اظهارات خود افزود: ایالات متحده آمریکا باید به دنبال افرادی باشد که در عرصه سیاسی دارای تجربه چندین و چند ساله هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دخالت نظامی روسیه در سوریه گفت: دخالت روسیه در سوریه منجر به عقب نشینی تروریست های تکفیری شد.

اسد افزود: این در حالی است که دخالت غیرقانونی ایالات متحده و متحدان آن در سوریه به گسترش تروریسم کمک کرد؛ آنها در مبارزه با تروریسم جدی نیستند.

رئیس جمهوری سوریه اظهار داشت: امیدوارم تاریخ مرا به عنوان مردی که از سرزمینش در مقابل تروریسم و مداخله حمایت کرد قضات کند، من تلاش دارم تا از حاکمیت سوریه دفاع کنم.

بشار اسد تصریح کرد: زمانیکه شما از کشور خود در مقابل تروریست‌ها محافظت می کنید و آنها را می کشید و شکست می دهید وحشی نیستید بلکه یک فرد میهن پرست هستید.

اسد در پاسخ به سؤالی پیرامون نوع رابطه خود با پوتین نیز گفت: روابطم با ولادیمیر پوتین بسیار شفاف و بر اساس احترام متقابل است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد