شهرستان ها

۱۰۰ راس دام قاچاق در روانسر توقیف شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297249|12:58 - 1395/10/16
نسخه چاپی
 ۱۰۰ راس دام قاچاق در روانسر توقیف شد
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از توقیف ۳ محموله دام قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارشامروله، سرهنگ "عزیز الهیاری " بیان داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و پاسگاه نهرابی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری سطح محورهای مواصلاتی به سه دستگاه خودروی باری که در محور کوزران کرمانشاه در حال حرکت بود، مشکوک شدند و بلافاصله نسبت به توقیف خودروها اقدام کردند.

 

وی افزود: در بازرسی از خودورهای موردنظر، ۱۰۰ رأس دام قاچاق کشف و سه نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در این ماموریت یک دستگاه خودرو کامیونت و دو دستگاه سایپا متوقف و به پارکینگ منتقل شد، متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل داده شدند.

 

سرهنگ الهیاری با اشاره به اینکه متهمان قصد انتقال غیر قانونی احشام را به استان های مرکزی کشور داشتند، گفت: ارزش این سه محموله بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

سرعت غیر مجاز جان دختربچه هفت ساله را گرفت

 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از وقوع یک مورد تصادف فوتی در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ "همتعلی شکری" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف فوتی در بخش بیستون بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

 

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه سواری سمند با دو نفر عابر پیاده برخورد که در نتیجه آن دختر بچه هفت ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه یک نفر دیگر نیز به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است، تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز راننده اعلام کردند.

 

سرهنگ شکری تصریح کرد: با اشاره به اینکه خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شده است، از رانندگان خواست، در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی و ... خودداری کنند.

 

هوشیاری پلیس، زورگیران را به دام انداخت

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری دو زورگیر حرفه ای و سابقه دار حین ارتکاب جرم در محور کرمانشاه- همدان خبر داد.

 

 سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: شب گذشته اکیپی از ماموران پاسگاه چالابه حین گشت زنی در محور کرمانشاه– همدان نزدیک به پایانه مسافربری، به یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر سرنشین برخورد کردند که رفتار غیر عادی راننده، ظن مأموران را برانگیخت.

 

وی افزود: با توجه به اینکه حرکات سرنشینان خودروی پراید نیز مشکوک و در حال درگیری باهم بوده اند اکیپ گشت سریعاً با روشن کردن آژیر و چراغ گردان به راننده پراید دستور ایست داد که در ابتدا توجهی نکرده و قصد فرار داشتند اما با اقدام به موقع مأموران، تسلیم شدند.

 

سرهنگ شیرزادی تصریح کرد: به محض توقف خودرو پراید، یکی از سرنشینان که جوانی حدوداً ۱۹ ساله بود از خودرو پیاده شد و اظهار داشت که از میدان امام خمینی(ره) به عنوان مسافر سوار خودروی این افراد شده اما در نزدیکی پایانه با زور و تهدید، مبالغی وجه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت برده اند و قصد پیاده کردن وی را داشته اند که متهمان با دیدن ماموران منصرف می شوند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان حدوداً ۲۷ ساله و سابقه دار هستند، اظهار داشت: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده و بازجویی از متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

 

کشف محموله قاچاق ۲۰۰ میلیون ریالی در کرمانشاه

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از نوع البسه، مواد خوراکی، بذر زراعی و ۳ قبضه اسلحه کلت قلابی از متهمین خبر داد.

 

سردار "منوچهر امان اللهی" عنوان کرد: به دنبال دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر جاسازی یک محموله قاچاق داخل یک دستگاه اتوبوس برون شهری، بررسی موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: حدود ۵ ساعت پس از دریافت اخبار مردمی، اتوبوس موردنظر در یکی از خیابان های فرعی شهر کرمانشاه توسط عوامل پلیس یگان امداد رؤیت شد، که در این راستا ضمن رعایت حقوق شهروندی، خودرو توقیف و راننده و شاگرد وی نیز دستگیر شدند.

 

رد رشوه ۵۰ میلیون ریالی توسط پلیس

 

مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: راننده اتوبوس که هیچ راهی برای فرار از مجازات قانونی نیافت، به عمل شوم رشوه دادن روی آورد و به فرمانده یگان امداد و اکیپ گشت، مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد پیشنهاد کرد که مأموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه، موضوع را به منظور سیر مراحل قانونی صورتجلسه کردند.

 

سردار امان اللهی افزود: در بازرسی از اتوبوس توقیفی، بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از نوع البسه، مواد خوراکی، بذر زراعی و سه قبضه اسلحه کلت قلابی که به منظور زورگیری استفاده می شد و به صورت ماهرانه ای بر روی چرخ عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

 

وی با اشاره به اینکه راننده ۴۸ ساله اتوبوس مسافربری، پیش از این نیز به جرم حمل کالای قاچاق دستگیر شده بود، گفت: متهمان این پرونده در بازجویی های صورت گرفته، اعتراف کرده اند که محموله را از بندر گناوه بارگیری کرده و قصد توزیع آن در شهر کرمانشاه را داشتند.

 

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان ساخت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده اند، همچنین عملیات شناسایی و دستگیری عواملی که قصد داشتنداسلحه های قلابی را تحویل بگیرند، آغاز شده است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد