مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد:

شناسایی بیش از ۱۵۰۰ مددجو برای ارائه آموزش سوادآموزی در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297271|14:02 - 1395/10/19
نسخه چاپی
	شناسایی بیش از ۱۵۰۰ مددجو برای ارائه آموزش سوادآموزی در کرمانشاه
مرصادنيوز: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه از شناسایی یک هزار و ۵۹۴ مددجوی تحت پوشش این نهاد در استان برای ارائه آموزش‌های سواد آموزی خبر داد.

به گزارشامروله،  مراسم تجلیل از سوادآموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با حضور مسئولین نهضت سواد آموزی استان برگزار شد.

 

کامیار جمشیدی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و ۵۹۴ مددجوی بی سواد در استان برای ارائه آموزش های سواد آموزی شناسایی شده اند، گفت: یک هزار و۳۹۰ نفر از مددجویان فاقد نعمت سواد در استان را بانوان و مابقی مددجویان ذکور تشکیل داده اند.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد به منظور ارتقای سطح سواد و کاهش بی سوادی، مددجویان را برای فراگیری سواد به نهضت سواد آموزی معرفی می کند افزود: هم اکنون ۱۸۹ مددجوی محروم از نعمت سواد تحت حمایت کمیته امداد استان در دوره های آموزشی سواد آموزی شرکت کرده  که امسال ۷۶ نفر از این مددجویان موفق به دریافت کارنامه قبولی شده اند.

 

جمشیدی یادآور شد: برخی از سوادآموزان تحت حمایت این نهاد با تلاش و کوشش خود هم اکنون در مدارج عالی دانشگاهی تحصیل می کنند.

 

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه، با تاکید بر نقش سواد در بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خانواده های مددجو، اظهار کرد: مددجویان فاقد سوادی که نائل به سوادآموزی شوند از هدایای ویژه این نهاد شامل هدایای نقدی و اعزام به سفرهای زیارتی کربلا و مشهد مقدس بهره مند می شوند.

 

کامیار جمشیدی تاکید کرد: همچنین امسال ۲۲ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد برای همکاری با نهضت سوادآموزی به عنوان رابط به آن سازمان معرفی شده اند.

 

لازم به ذکر است، در مراسم تجلیل از سوادآموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از ۷۶ سوادآموز موفق و نمونه تجلیل به رسم یادبود هدایایی به آنان اهدا شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد