با درخشش ورزشکار کرمانشاهی؛

تیم ملی هاکی ایران قهرمان مسابقات بین المللی کرواسی شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297286|11:47 - 1395/10/20
نسخه چاپی
	تیم ملی هاکی ایران قهرمان مسابقات بین المللی کرواسی شد
مرصاد نیوز: تیم ملی هاکی بزرگسالان ایران با درخشش ورزشکار کرمانشاهی خود عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی کرواسی را از آن خود کرد.

به گزارشامروله، به نقل ازمرصاد اسپورت، تیم ملی هاکی سالنی ایران که محسن بهلولی ورزشکار کرمانشاهی را به عنوان بازیکن و مسعود بهلولی یکی دیگر از نمایندگان هاکی کرمانشاه را به عنوان مربی در اختیار داشت توانست با پنج پیروزی متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

تیم ملی هاکی ایران که محسن بهلولی ورزشکار کرمانشاهی را در ترکیب ثابت خود داشت ابتدا 20 بر صفر مقابل اسلونی صاحب پیروزی شد و در مسابقه دوم نیز برابر بلاروس با حساب 8 بر 2 صاحب پیروزی شد.

 

هاکی بازان کشورمان همچنین در مسابقه سوم خود برابر کرواسی قرار گرفتند و در دیداری تماشایی با نتیجه 5 بر 2 حریف خود را شکست دادند.

 

تیم ملی هاکی ایران در دیدار چهارم مقابل منتخب باشگاه های کرواسی قرار گرفت و در دیداری برتر با حساب 15 بر 3 صاحب برتری شد تا به فینا مسابقات صعود کند.

 

ملی پوشان هاکی ایران در دیدار فینال یک بار دیگر با کرواسی میزان مسابقه دادند و این بار هم در دیداری حساب شده با نتیجه 5 بر 4 پیروز و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد