کارشناس مد و لباس جشنواره اقوام ایرانی:

برگزاری دومین جشنواره مد و لباس ایرانی- اسلامی در استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297290|11:51 - 1395/10/20
نسخه چاپی
	برگزاری دومین جشنواره مد و لباس ایرانی- اسلامی در استان کرمانشاه
مرصادنيوز: کارشناس مد و لباس جشنواره اقوام ایرانی، از برگزاری دومین جشنواره مد و لباس ایرانی- اسلامی در استان و همزمان با برگزاری نخستین جشنواره اقوام ایرانی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارشامروله،  فرحناز امیدی  با اشاره به برگزاری اولین جشنواره مد و لباس ایرانی- اسلامی در استان کرمانشاه طی سال گذشته، از برگزاری دومین جشنواره آن طی امسال خبر داد.

 

وی افزود: سال گذشته اولین جشنواره مد و لباس ایرانی- اسلامی در کرمانشاه برگزار شد و ما شاهد استقبال و ارائه طرح های بسیار خوبی از سوی هنرمندان و دست اندرکاران این عرصه در استان بودیم.

 

مسئول و کارشناس مد و لباس جشنواره اقوام در کرمانشاه تصریح کرد: امسال نیز با توجه به استقبال صورت گرفته، دومین جشنواره مد و لباس ایرانی- اسلامی درکرمانشاه و پنجاه و دومین نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی کشوری را در استان برگزار می کنیم.

 

وی از همزمانی این نمایشگاه با نخستین جشنواره بین المللی اقوام ایرانی در استان  کرمانشاه خبر داد و گفت: ما به طراحان مد و لباس در استان اعلام کرده ایم که بهترین طرح های خود را – که الهام گرفته از قومیت های استان کرمانشاه است- در این نمایشگاه شرکت دهند.

 

امیدی افزود: این نمایشگاه به صورت رقابتی خواهد بود و به بهترین طرح و مقاله جوایزی اهدا می شود. هم چنین در این نمایشگاه از پیشکسوتان عرصه دوخت و مزون داران ایرانی-اسلامی استان تجلیل می شود.

 

وی ادامه داد: دانشجویان، تولیدکنندگان و طراحان در این نمایشگاه شرکت می کنند و بهترین طرح، دوخت و لباس مورد تقدیر قرار می گیرد.

 

 مسئول و کارشناس مد و لباس جشنواره اقوام در کرمانشاه، از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند تا پایان ساعت کاری این هفته یعنی ۲۳ دی ماه نسبت به ارسال آثار خود به جشنواره مذکور اقدام کنند.

 

وی زمان برگزاری جشنواره را همزمان با نخستین جشنواره اقوام ایرانی در استان اعلام کرد و گفت: این جشنواره از ۳۰ دی الی ۳ بهمن  امسال در استان برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد