رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرپلذهاب خبر داد:

اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانسی هلال احمر سرپل ذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297324|12:46 - 1395/10/22
نسخه چاپی
	اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانسی هلال احمر سرپل ذهاب
مرصاد نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرپلذهاب گفت : هلال احمر یک بازوی توانمند در امداد رسانی جاده ای است که برای بهتر شدن خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان یکدستگاه خودروی آمبولانس به ناوگان اورژانسی شهرستان اضافه شده است.

به گزارشامروله، محمد مردانی در گفتگو با بازی درازاز اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به  ناوگان امداد و نجات هلال احمر شهرستان خبر داد و گفت: به جهت بهبود پوشش خدمات دهی اورژانسی یک دستگاه آمبولانس جدید جهت استفاده درپایگاه امداد و نجات بین شهری احمدبن اسحاق قمی (ره)سرپلذهاب اضافه شده است.

 

وی یادآور شد: این دستگاه آمبولانس جدید مجهز به دستگاه فشارسنج دیجیتال صفحه ای، کپسول اکسیژن، ساکشن، کیف کمکهای اولیه ، آمبوبگ ، تجهیزات ونتیلاتور می باشد و خوشبختانه اکنون این جمعیت دارای دو دستگاه خودرو آمبولانس تویوتا است.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان افزود: جمعیت هلال احمر این شهرستان بازوی توانمندی در ارائه خدمات به مصدومان و مجروحان حوادث جاده ای است و خدمت در یک مجموعه عام المنفعه افتخار بزرگی است و مهمترین افتخار برای این جمعیت به شمار می رود.

 

وی با اشاره به اینکه سرپلذهاب در مسیر ترانزیتی تهران - بغداد واقع شده است گفت: با توجه به تردد کامیونهای ترانزیتی به بازارچه پرویزخان و گمرک خسروی ،اعزام سالیانه کاروانهای راهیان نور از اقصی نقاط کشور جهت بازدید از مناطق جنگی ، مسافرت زائران عتبات عالیات به کشورعراق و سنگینی حجم ترافیک جاده ای ودر این میان افزایش ضریب حوادث و سوانح احتمالی وتعداد تصادفات دلخراش در طول سالیان اخیر نقش خدمات رسانی پایگاه امدادی هلال احمرشهرستان را پررنگ و مهم ساخته و بسیار حائز اهمیت است.

 

 

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای 90هزار نفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

انتهای پیام/*

تصاویر تکمیلی: 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد