کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در جام جهانی:

آماده دفاع از اعتبار کشتی ایران در مصاف با بزرگان جهان هستیم

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297915|12:05 - 1395/11/27
نسخه چاپی
	آماده دفاع از اعتبار کشتی ایران در مصاف با بزرگان جهان هستیم
مرصادنيوز: سه کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی، از آمادگی خود برای درخشش در این رقابت ها و دفاع از اعتبار کشتی کرمانشاه خبر دادند.

به گزارشامروله، به نقل از مرصاد اسپورت، مسابقات جام جهانی کشتی در حالی طی روزهای 28 و 29 بهمن به میزبانی شهر کرمانشاه و با حضور هشت تیم برتر جهان برگزار می شود که ترکیب تیم های حاضر در این رقابت مهم اعلام شده است.

 

با نگاهی به ترکیب تیم های شرکت کننده درمی یابیم که بزرگان کشتی جهان اکثرا با ترکیبی کامل و بهترین نفرات خود قصد شرکت در جام جهانی را دارند.

 

حضور جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک از آمریکا، جمال اوتار سلطانوف، قهرمان المپیک از روسیه، حاجی علی‌اف قهرمان جهان و دارنده برنز المپیک و جبرییل حسن‌اف دارنده برنز المپیک و جهان از آذربایجان و داتو مارساگیشویلی دارنده برنز جهان و المپیک و قهرمان اروپا مطمئنا بر جذابیت این رقابت ها خواهد افزود.

 

در این میان قهرمانان نامداری نیز در ترکیب تیم کشتی ایران حضور دارند که از جمله آن ها می توان به حسن رحمی، مسعود اسماعیل پور، حسن یزدانی و کمیل قاسمی اشاره کرد.

 

البته در ترکیب 16 نفره تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی نام سه کشتی گیر کرمانشاهی به نام های حامد رشیدی، رضا افضلی و یدالله محبی نیز به چشم می خورد تا پس از سال ها کرمانشاهیان بازهم شاهد حضور سه کشتی گیر در ترکیب نهایی تیم ملی آن هم در رویدادی مثل جام جهانی باشند.

 

رشیدی در 70 کیلوگرم، افضلی در 74 کیلوگرم و محبی در 125 کیلوگرم سه کشتی گیر کرمانشاهی قرار است در رویداد جام جهانی با قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی از اعتبار کشتی ایران در مقابل بزرگان این رشته دفاع کنند.

 

این سه کشتی گیر کرمانشاهی در آستانه حضور در مسابقات جام جهانی کشتی در گفت و گوهای جداگانه ای با خبرنگار مرصاد اسپورت به آخرین وضعیت آمادگی خود و تیم ملی برای شرکت در این رویداد بزرگ اشاره کردند.

 

با تمام وجود از اعتبار کشتی ایران دفاع می کنیم

 

حامد رشیدی کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم تیم ملی با بیان اینکه خوشبختانه در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است، اظهار کرد: آماده دفاع از اعتبار کشتی کشور با تمام وجود هستم.

 

وی با بیان اینکه مدت هاست در اردوی تیم ملی حضور دارد و زیر نظر مربیان به تمرین پرداخته است، گفت: در هر کدام از مسابقاتی که کادر فنی صلاح بداند با تمام وجود به میدان رفته و برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنم.

 

رشیدی در ادامه به مهمترین رقبای خود در وزن 70 کیلوگرم اشاره کرد و گفت: در دور مقدماتی که تیم ایران با تیم های ترکیه، مغولستان و هند همگروه است یاکوپ گور کشتی گیر ترکیه و دارنده مدال نقره و برنز جهان و کشتی گیر اهل مغولستان که صاحب مدال برنز است جدی ترین رقبا محسوب می شوند.

 

عضو تیم ملی کشتی ایران گفت: همچنین در گروه مقابل نیز کشتی گیران بسیار خوبی حضور دارند که از بهترین آن ها می توان به کشتی گیر آمریکایی که دارنده مدال برنز جهان، کشتی گیر گرجستان و کشتی گیر روسیه ای اشاره کرد.

 

وی در پایان همچنین از تیم های آمریکا، روسیه و گرجستان به عنوان مهمترین رقبای ایران در راه قهرمانی جام جهانی یاد کرد.

 

انگیزه زیادی برای مسابقه با جردن باروز و شکست دادن وی دارم

 

رضا افضلی کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم تیم ملی نیز که در آخرین روزها جایگزین بهمن تیموری شد در گفت و گو با مرصاد اسپورت اظهار داشت: از اینکه افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نصیبم شد بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم با کشتی های خوب جواب اعتماد مربیان را بدهم.

 

افضلی با بیان اینکه انگیزه بسیار زیادی برای حضور در مسابقات جام جهانی و مبارزه برابر جردن باروز قهرمان المپیک و جهان دارد، افزود: اگر در این مسابقات برابر تیم آمریکا قرار گرفتیم و من در ترکیب بودن نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا بتوانم این کشتی گیر را شکست دهم.

 

وی یادآور شد: البته مسابقاتی در سطح جام جهانی بسیار دشوار است و باید در هر مسابقه با بهترین آمادگی روی تشک ظاهر شوی در غیر این صورت نتیجه را واگذار خواهی کرد.

 

ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ملی کشتی ایران با درخشش تماشاگران کرمانشاهی بتواند جام قهرمانی را در خانه نگه دارد.

 

برای قهرمانی ایران با تمام وجود تلاش می کنیم

 

یدالله محبی کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ملی نیز اظهار کرد: برای قهرمانی ایران در ررقابت های جام جهانی با تمام وجود تلاش خواهیم کرد و امیدوارم با غیرت بچه ها بتوانیم به این مهم دست یابیم.

 

محبی افزود: جام جهانی کشتی محل حضور برترین کشتی گیران دنیاست و حضور در کنار آن ها می تواند یک تجربه بسیار خوب برای هر کشتی گیری باشد و مطمئنا تلاش می کنیم تا در کنار فراگرفتن این تجربیات بتوانیم از اعتبار کشتی ایران نیز دفاع کنیم.

 

ملی پوش سنگین وزن ایران گفت: تیم آهای آمریکا، روسیه، گرجستان و آذربایجان مهمترین رقبای ایران برای قهرمانی در جام جهانی هستند.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش کشتی گیران، هدایت مربیان و حمایت تماشاگران کرمانشاهی، تیم ایران بتواند مقام قهرمانی خود در سال گذشته را تکرار کند.

 

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2017 طی روزهای پنجشنبه 28 و جمعه 29 بهمن در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه با حضور هشت تیم برتر جهان برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد