رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرپلذهاب خبرداد:

برگزاری مرحله کتبی مسابقات سراسری قرآن کریم در سرپل ذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297939|14:36 - 1395/11/28
نسخه چاپی
	برگزاری مرحله کتبی مسابقات سراسری قرآن کریم در سرپل ذهاب
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرپلذهاب از برگزاری مرحله کتبی مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم با حضور600 شرکت کننده در شهرستان خبرداد.

به گزارشامروله،  حجت الاسلام محمد قربانی درحاشیه برگزاری پنجمین آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در سرپلذهاب در گفتگو بابازی درازاظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم با هدف تربیت ده میلیون حافظ در سراسر کشور اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز باهمت کارشناسان فرهنگی و قرآنی فعالیت ها و موفقیت های چشمگیری در این امر داشته است که اینک شاهد پایان مرحله ی پنجم آن هستیم.

 

 حجت الاسلام قربانیافزود: همزمان با سراسر کشور، آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور 600 دانش آموز در رشته های حفظ 1 جزء، 2جزء،3 جزء و 5 جزء و 150 موضوع درحسینیه احمد ابن اسحاق قمی (ره) سرپل ذهاب برگزار شد.

 

 

وی بیان داشت: پس از پایان مسابقه کتبی و مشخص شدن نفرات برتر به نفرات اول تا سوم جوایز و به همه شرکت کنندگان در آزمون کتبی طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم، گواهی نامه معتبر اعطا می شود

 

قربانی ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و جذب جوانان به این معارف بسیار ماندنی و ارزشمند را از اهداف برگزاری این گونه آزمون ها بیان کرد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب یادآور شد: پنجمین طرح تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان سرپل ذهاب از اردیبهشت ماه سال جاری با ثبت نام 750 نفر آغاز شده است.

 

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد