فرمانده انتظامی سرپلذهاب خبر داد:

افزایش کشفیات 85 درصدی قرص های روان گردان و اعتیاد آور در سرپل ذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297969|12:00 - 1395/12/01
نسخه چاپی
	افزایش کشفیات 85 درصدی قرص های روان گردان و اعتیاد آور در سرپل ذهاب
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب گفت: اعتیاد و مصرف مواد مخدر باعث افزایش سطح بزهکاری و آسیبهای اجتماعی در جامعه می شود لذا تمامی دستگاههای اجرایی باید برای مبارزه با مواد مخدر اقدام کنند.

به گزارشامروله،  سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو بابازی درازاظهار داشت: تمرکز همه عملیات اجرایی، قضایی، برنامه های پیشگیری و آموزش عمومی و تبلیغ علیه مواد مخدر امری مهم و ضروری تلقی می شود و همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده در این بخش لازم و ضروری است.

 

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای کشف قرص های روان گردان و اعتیاد آور 85 درصد افزایش صورت گرفته است و این آمار جای نگرانی دارد در این بین باید با نهادينه شدن و گسترش فرهنگ پيشگيري از اعتياد در جامعه در كاهش گرايش به مواد مخدر در جامعه تلاش شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: شخصیت یک جانبه و تک بعدی نوجوانان و جوانان سبب می شود که تحت تاثیر انسانهای پیچیده امروزی که در قالب احترام، رفاقت و رفتارهای خوب و مثبت وارد می شوند قرار گرفته و منحرف شوند و از طرفی استرسهای کاذب موجود در جامعه و فقدان هدایت فکری و رفتاری مناسب توسط والدین و محیط اجتماعی باعث تشدید گرایش به مواد مخدر صنعتی و مخرب شده است.

 

یاری افزود: علما و روحانیون، آموزش وپرورش، شبکه بهداشت و درمان  و اداره ورزش و جوانان از ظرفیت های خوبی هستند که می توانند در مبارزه با مواد مخدر نقش آفرین باشند.

 

وی ارتباط مصرف مواد مخدر با افزایش بزهکاری و آسیب های اجتماعی در جامعه را مهم عنوان کرد و گفت: دسترسی آسان و کم حجم بودن مواد صنعتی در اختیار نوجوانان و جوانان از مصادیق عمده انحرافات اجتماعی است که در این میان  نگرانی های بسیاری میان والدین و مسئولین جامعه ایجاد نموده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد