امروز صورت گرفت؛

بازدیدگروه«سنجش وارزیابی عملکردنهاد»ازکتابخانه‌های استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298015|11:46 - 1395/12/04
نسخه چاپی
	بازدیدگروه«سنجش وارزیابی عملکردنهاد»ازکتابخانه‌های استان کرمانشاه
مرصادنيوز:در راستای بررسی عملکرد کتابخانه‌ها گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» از کلیه کتابخانه‌های نهادی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارشامروله، گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» در ادامه بازدیدهای خود در سال ۹۵، با سرپرستی «سعید برزگری» مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد و «مهرداد بریری» رئیس اداره امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  و در راستای بررسی عملکرد استان‌ها، از روز یکشنبه اول اسفند الی چهارشنبه چهارم اسفند ۹۵ در قالب سی امین بازدید، از کلیه کتابخانه‌های نهادی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه بازدید کردند.

 

سعید برزگری، مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد کتابخانه های عمومی، امروز چهارشنبه  در پایان این بازدید گفت: این بازدیدها به منظور نظارت بر عملکرد مدیرکل از نظر تعامل با دیگر نهادها و مراجع قانون استان، ارتقای سطح رضایت مندی کتابداران، انجام دقیق دستورالعمل‌ها و دقت در پایبندی به ضوابط و مقررات، توسط گروه سنجش و ارزیابی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  از مرداد ۹۴ شروع شده و در اواخر سال ۹۵ به اتمام خواهد رسید.

 

 

آشنایی با مسائل و مشکلات کتابداران

 

وی تصریح کرد: در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و خداقوت دبیرکل محترم نهاد و مجموعه ستاد به مسئولین، کتابداران و کارکنان استان کرمانشاه، گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» از کلیه کتابخانه‌های نهادی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان طی چهار روز از نزدیک با مسائل و مشکلات کتابدران و کتابخانه های عمومی آشنا شدیم.

 

مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد کتابخانه های عمومی گفت: در ادامه این بازدید، یک جلسه با مدیرکل و کارکنان ستادی برگزار و در آن پیرامون مسائل و مشکلات این اداره کل بحث و گفتگو شد، همچنین در ادامه این جلسه کارکنان ستادی در گفتگو های صمیمانه و دو نفره به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود با اینجانب پرداختند.

 

 

برزگری در پایان ضمن تشکر از مجموعه کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: تمامی مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی از منظر فنی و خدمات رسانی و همچنین بررسی نحوه فعالیت روسای ادارات و مسئولین و کتابداران کتابخانه های عمومی مورد ارزیابی و در اختیار دبیرکل محترم قرار خواهد گرفت.

 

لازم به ذکر است، گروه سنجش و ارزیابی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که تاکنون در ۳۰ مجموعه اداره کل استانی حضور پیدا کرده اند، علاوه بر  بازدید از کتابخانه‌ها و گفتگو با جمع کثیری از کتابداران و همکاران، عملکرد یکساله مدیریت استان مربوطه را بررسی و نتایج را برای تصمیم‌گیری، به دبیرکل نهاد ارائه خواهند داد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد