دیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

آمادگی راهداری کرمانشاه جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298065|12:53 - 1395/12/07
نسخه چاپی
	آمادگی راهداری کرمانشاه جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی
مرصادنيوز: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از برگزاری نخستین جلسه کمیته خدمات سفر خبر داد.

به گزارشامروله،  همن خسروانی در گفت و گو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی جلسه ای با هدف برنامه ریزی، تعیین  و اجرای مقدمات امور مربوط به سفر و مسافر برگزار شد.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: این نشست با حضور ارگانهای عضو کمیته شامل پلیس راه و راهور، هواشناسی، هلال احمر،انجمنهای صنفی شرکتهای مسافربری، امور بازرگانی و سرمایه گذاری برگزار و اقداماتی جهت تسهیل و ارتقای کیفی خدمات دهی به مسافران نوروزی تصویب شد.

 

خسروانی عنوان کرد: در این راستا وظیفه تامین امنیت مسافران نوروزی به پلیس راه محول و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از وقوع تصادفات جاده ای تامین می شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت تامین رفاه حال مسافران با ساماندهی ترمینال شهید کاویانی افزود: اقداماتی نظیر آماده سازی و زیبا سازی فضای داخلی ترمینال، نصب دوربینهای نظارتی، تجهیز نمازخانه، نظافت سرویسهای بهداشتی و تامین روشنایی و نیز ممانعت از فعالیت دستفروشان و متکدیان به شهرداری محول شد.

 

خسروانی با اشاره به کشیک پرسنل بیمه های استان در پایانه جهت رسیدگی به خسارت تصادفات گفت: نظارت بر مراکز مجتمع خدمات رفاهی و رفع مشکلات آنان، اجرای طرح کنترل ایمنی وسائل نقلیه و پاکسازی حاشیه راه ها به این اداره واگذار شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد