امام جمعه موقت شهرستان صحنه

عیار مسئولین ما به ولایت پذیری آنها است / آفتاب برجام چه شد؟/ به جای پول نفت به ما سیب زمینی می دهند

سرویس: شهرستانکد خبر: 298164|16:07 - 1395/12/13
نسخه چاپی
عیار مسئولین ما به ولایت پذیری آنها است / آفتاب برجام چه شد؟/ به جای پول نفت به ما سیب زمینی می دهند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : اگر حجاج ما به داخل عربستان بروند و اسیر سیستم اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا بشوند ما چنین سفری را نمی خواهیم

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین مسلم حیدری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : وزیر ارشاد گفت که تعدادی افراد را برای مذاکره مسئله حج امسال به عربستان فرستاده اند که کار خوبی است . این را باید بدانیم آن کسی که قطه ارتباط کرد عربستانی ها بودند نه ایرانی ها بنابراین خودشان باید برگردند و لزومی ندارد ما انقدر رو به اینها بدهیم که همچون ترامپ بر علیه ما حرف بزنند.

 

 وی در ادامه با بیان اینکه ما از دولت مردان توقع داریم که در مقابل زیاده گویی های عربستان بایستند تصریح کرد : مردم ایران ذلت پذیر نیستند . انقدر کوتاه امدیم که کویت برای ما ادم شده است کشوری که باید با ذره بین آن را در نقشه پیدا کرد.

 

حجت الاسلام حیدری گفت : ترامپ ان روزی که ورود مردم چند کشور به امریکا را ممنوع کرد اولین کشوری که بر علیه این تصمیم موضع گیری کرد عراق بود کشوری که حیاتش وابسته به جمهوری اسلامی ایران است اینها جلوی آمریکا می ایستند ولی ما ایستادگی نمی کنیم و ترامپ سریعا کشور عراق را از آن لیست خارج کرد . آیا این چه تدبیری است که در برابر آمریکا سکوت می کنیم؟

 

وی تشریح کرد : عربستان در روز روشن به بحرین لشکر کشی می کند و ترویست به کشور های منطقه میفرستد ولی بیانیه می دهد که جمهوری اسلامی ایران در کار کشورهای خاورمیانه دخالت می کند.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه با بیان اینکه ما حج با ذلت نمی خواهیم تصریح کرد : اگر حجاج ما به داخل عربستان بروند و اسیر سیستم اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا بشوند ما چنین سفری را نمی خواهیم مگر حجاج ما آنجا چیکار می کنند!!!!

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صحنه با اشاره به اینکه عیار مسئولین ما به ولایت پذیری آنها است گفت : این آفتاب برجام چه شد؟ چرا تغییری دیده نشده است ؟

 

حجت الاسلام حیدری اشاره به وضعیت حقوق های نجومی داشت و گفت : مجلس باید خانه ملت باشد نه خانه احزاب و دولت و  ...  و انها گفتند که حقوق مدیران تا 25 میلیون قانونی است . این وضعیت اشکال ندارد ولی در صورتی که حقوق کارگر از 800 هزار تومان به 5 میلیون تومان افزایش پیدا کند . عدالت به این می گویند حقوق معلم را بالا ببرید .

 

وی خاطر نشان کرد : مردم انقلاب کردند که این فاصله طبقاتی از بین برود و این قانونی که توسط مجلس تصویب شده با کجای اقتصاد مقاومتی مقاریت دارد که مقام معظم رهبری هر روز دادش را میزنند.

 

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه طرح دو فوریتی لیست امید اگر تصویب شود لکه ننگی بر مجلس است گفت : طبق این طرح اگر کسی از مسئولی سوال کند شش ماه تا دو سال حبس به دنبال خواهد داشت آیا این طرح با آزادی بیان و انچه که می گویید هماهنگی دارد؟؟

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صحنه در ادامه اشاره به واردات 5 هزار سیب زمینی از هندوستان داشت و تصریح کرد : از این ور 1700 تن سیب زمینی در کشور خودمان دفن شد و فقرا هم ندادند از این سمت دارند سیب زمینی وارد می کنند اگر این موضوع درست نیست بیایند اعلام کنند و این جای پول نفت است که به ما داده اند.

 

وی گفت : مسئولین با مردم باید رو راست باشند چرا که صاحب اصلی این مملکت مردم هستند و اگر روزی برای آن مشکل ایجاد شود این مردم هستند که می توانند آن را نجات دهند و نجومی بگیر ها در سوراخ موش پنهان می شوند.

 

سران فتنه این روز ها دم از آشتی ملی می زنند و این حرفا اصلا معنی ندارد این سران فتنه بودند که به مردم خیانت کردند و دشمن را بر علیه ما جسور ساختند . برخی های می گویند حصر سران فتنه غیر قانونی است .ایا اگر غیر قانونی بود شما ساکت بودید؟ طبق اصل 170 قانون اساسی در اختیارات شورای امنیت ملی است که این کار را انجام دهد و مقام معظم رهبری موافق این امر است مگر سران فتنه به قانون اساسی تمکین کرده اند که الان به رای قاضی می خواهند تمکین کنند؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد