توسط مسئول شورای سیاست گذاری مرصادنیوز اعلام شد؛

انصراف از حضور در شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298169|11:52 - 1395/12/14
نسخه چاپی
	انصراف از حضور در شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
مرصادنيوز: مسئول شورای سیاست گذاری شبکه اطلاع رسانی مرصاد از حضور در شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انصراف داد.

به گزارشامروله، مسئول شورای سیاست گذاری شبکه اطلاع رسانی مرصاد از حضور در شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انصراف داد.

 

متن انصراف مسلم معین به شرح زیر است:

 

در راه احیای آرمانهای انقلابی و باز گشت به مسیر پیاده سازی سیره امام مستضعفین و پا برهنگان هر تلاشی در هر قالب و پوسته ای که باشد، مقدس و قابل احترام است. جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یقینا یکی از همین تلاش های مجاهدانه است که در برهه ای حساس و تعیین کننده برای ایران و حتی منطقه و جهان اعلام موجودیت کرده است.

 

من نیز به عنوان قطره ای در این دریای خروشان برای شکل گیری این مجموعه در حد توان و بضاعتم تلاش کردم و البته از این پس نیز در راستای نیل به اهداف بلند این جبهه مردمی از هر چه که بتوانم مضایقه نخواهم کرد. اما آنچکه در کنار همه این موارد درباره شخص بنده صدق می کند، رسالت رسانه ای من برای تحکیم آرمانهای نظام اسلامی ایران است که عمل صحیح و درست به آن مستلزم بیرون بودن از دایره تشکلها و جریانات مختلف است، اگر چه ممکن است مسیر و هدف با بسیاری از این جریانها هم راستا باشد.

 

بنابراین با اعلام حمایت مجدد از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کشور، وجود برخی تفاوت نگاه ها در شورای مرکزی کرمانشاه، موجب شد تا با هدف تقویت و تحکیم این جریان در استان تصمیم بگیرم از حضور مستقیم در شورای مرکزی و پذیرش وظیفه سخنگویی که با رای برادرانم در شورای مرکزی بر عهده من گذاشته شده بود، انصراف خودم را اعلام کنم.

 

تِلكَ الدّارُ الآخِرَةُ نَجعَلُها لِلَّذينَ لا يُريدونَ عُلُوًّا فِي الأَرضِ وَلا فَسادًا ۚ وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ

 

 الحقیر مسلم معین