رییس اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

ابراز محبت به حضرت زهرا و خاندان او از فرائض دینی است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298191|22:30 - 1395/12/14
نسخه چاپی
ابراز محبت به حضرت زهرا و خاندان او از فرائض دینی است
پایگاه خبری امروله : رییس اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت: محبت و ولایت حضرت زهرا(س) و خاندان او از فرائض دینی است.

حجت‌الاسلام سیف الله سبزی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : سخن گفتن از شخصیتى که داراى عظمتى ویژه و پرورشى نمونه و حضورى همه جانبه در تمام جهات انسانیت است، عشق و عجز را به همراه خود‌ می‌آورد.

 

وی افزود: زنان مطرح در قرآن، هر یک شاخص‌هاى ویژه‌اى داشته‌اند و فاطمه(س)، خود به تنهایى همه آن ویژگی‌ها را با خود به همراه دارد.

 

حجت‌الاسلام سبزی افزود: ابعاد شخصیت والای حضرت زهرا(س) بسیار گسترده و وسیع است که تنها در سایۀ تأمل و ژرف اندیشی می‌توان به جوانب گسترده آن حضرت پی برد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت: مطالعه و تحقیق پیرامون محورهای معنوی و الهی، علم و دانش و مبارزات سیاسی و اجتماعی آن حضرت ما را در رسیدن به مقصود یاری می‌دهد.

 

وی بیان کرد: بدون تردید در میان زنان و بانوان اسلامی، فاطمه زهرا(س) محبوب‌ترین چهره دینی، علمی، ادبی، تقوایی و اخلاقی در میان مسلمانان و دیگر مردم جهان به شمار می‌رود و شخصیت وی اسوه و الگویی تام و تمام برای تمام زنان عاشق عفت و فضیلت است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی صحنه همچنین با ارائه دستور کار ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه گفت: اخیراً افراد ناآگاه از تاریخ صحیح اسلام، درباره اهل بیت(ع) سخنانی بی پایه و اساس را رواج داده‌اند که امیدواریم با فعالیت‌های آگاهینه مسئولان هیئات، طلاب و مداحان این مسائل در سطح شهرستان ریشه کن شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد