در سالن جلسات فرمانداری

گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان صحنه برگزار شد + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298229|20:50 - 1395/12/16
نسخه چاپی
گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان صحنه برگزار شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان صحنه با حضور معاون فرماندار وبخشدار مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

به گزارشامروله، گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان صحنه با حضور معاون فرماندار وبخشدار مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

 

ابتدا حسن امامی بخشدار مرکزی صحنه در این جلسه پیرامون اهمیت انتخابات مطالبی را بیان داشت .

 

وی ادامه داد : دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی در کم رنگ کردن انتخابات دارند و ما باید تلاش کنیم که مشارکت مردمی در انتخابات را به حد اکثر برسانیم.

 

وی  در خصوص پروژه های عمرانی در بخش مرکزی صحنه اضافه کرد در سالی که گذشت سه میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال  در حوزه عمرانی در شهرستان کار شد.

 

همچنین با رایزنی های به عمل آمده موفق شدیم 750 تن قیر به صورت رایگان دریافت کنیم که 375 تن سهم روستا های بخش مرکزی میباشد که با مناسب تر شدن وضعیت جوی هوا عملیات آسفالت ریزی را شروع خواهیم کرد.

 

دهیاران و شوراهای اسلامی روستا از مهمترین ارکان جامعه هستند

 

 

 در ادامه معاون فرماندار کرمعلی زارعی با تشکر از زحمات دهیاران عنوان داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی با تعامل،همفکری،انسجام و اتحاد و با بهره مندی از ظرفیت مردم شریف روستاها و استفاده از راهکارهای تجربی در ساختن فردایی بهتر با توسعه همه جانبه روستا گامهای بسیار مؤثری می توانند بردارند .

 

وی گفت:امروز برای ما در کسوت مسئول و مدیران اجرایی فرصت و توفیق خدمت فراهم شده و باید تلاش کنیم تا با استفاده از تمام فرصت ها برای خدمت صادقانه به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم

 

کرمعلی زارعی اظهار داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان عامل ارتباطی اصلی بین مردم و مسئولان هستند.

 

معاون فرمانداری صحنه گفت : دهیاران و شوراهای اسلامی روستا از مهمترین ارکان جامعه بوده و می تواند مهمترین و موثرترین گام در توسعه روستا باشد.

 

وی بیان داشت: در همین راستا و برای توسعه روستا دهیاران و شوراها باید با بخشداری و مسئولان ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشند، در حقیقت دهیاران و شوراها محوریت توسعه پایدار در روستاها هستند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد