شهرستان ها

کارکنان کمیته امداد قصرشیرین با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298244|09:09 - 1395/12/17
نسخه چاپی
 کارکنان کمیته امداد قصرشیرین با امام جمعه شهرستان دیدار کردند
مصادف با روز کمیته امداد، کارکنان این نهاد مقدس در قصرشیرین با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارشامروله،  به نقل از الوند خبر،به مناسبت 14اسفند سالروز تأسيس كميته امداد امام خمينی(ره) وآغاز هفته احسان و نيكوكاری کارکنان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)قصرشیرینبا امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

حجت الاسلام ملکی امام جمعه شهرستان در این دیدار با اشاره به نقش و ویژگی‌های مهم نیروهای انسانی فعال در بخش مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: انگیزه، قدرت تعامل و برقراری ارتباط همچنین امانت‌داری و صداقت از مهم‌ترین ویژگی‌های نیروهای فعال در حوزه مشارکت‌های مردمی است.

 

وی افزود: کمیته امداد نهادی است که سعی می کند جوشش انفاق را در جامعه ایجاد کند و این مطلب بسیار مهم است، البته توجهات دولتی نیاز است و باید باشد لکن مردم در امور خیر باید حضور داشته باشند.

 

ملکی با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تلاش های کمیته امداد عبادتی ارزشمند است چرا که کمک به ضعفا و سائلین عبادت است و این نهاد توانسته است حدود بسیار بالایی رضایتمند عمل کند.

 

امام جمعه قصرشیرین افزود: مساجد به عنوان بهترین پایگاهی است که می توان نیازمندان هر محله را شناسایی و با همکاری کمیته امداد در زمینه رفع مشکلات آنان اقدام نماییم.

 

وی با تاکید بر استفاده از مبلغان کارآمد در راستای تبلیغ و ترویج انفاق و سنت‌های حسنه اضافه کرد: باید با اطلاع‌رسانی شفاف و موثر و رفتارهای صادقانه در جلب اعتماد عمومی و تقویت مشارکت مشترکان و خیران در طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) گام برداشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد