فرمانده انتظامی سرپلذهاب خبر داد:

کشف و ضبط بیش از 50 هزار نوع از مواد محترقه غیر مجاز در سرپل ذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298252|12:06 - 1395/12/18
نسخه چاپی
	کشف و ضبط بیش از 50 هزار نوع از مواد محترقه غیر مجاز در سرپل ذهاب
مرصاد نیوز: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب از کشف وضبط بیش از 50 هزار نوع از مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله، سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با بازی درازاظهار داشت: مهمترین هدف پلیس، جلوگیری از بروز هر گونه حادثه دلخراش برای شهروندان قبل از آغاز سال نو است.

 

وی در ادامه افزود: در این راستا اقدامات بازدارنده امنیتی، انتظامی، ترافیکی و آگاه ‌کننده‌ در زمینه کاهش مخاطرات و حوادث اجتماعی در چهارشنبه آخر سال با همکاری مؤثر دستگاهها و نهادهای امدادی و فرهنگساز در دست اجرا و اقدام می شود.

 

یاری تصریح کرد: به همین منظور تاکنون 50 هزار نوع مواد محترقه در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب با بیان اینکه بیشترین آسیب ناشی از انفجار مواد محترقه و آتش‌زا در چهارشنبه آخر سال، متوجه جوانان، نوجوانان و کودکان خواهد بود، گفت: خانواده‌ها می‌توانند در جلوگیری از هر گونه آسیب ‌دیدگی فرزندان خود با به ‌کارگیری توصیه‌های انتظامی اجتماعی پلیس امنیت‌ آفرین باشند تا برای یک لحظه هیجان، یک عمر پشیمانی به بار نیاید.

 

یاری خاطر نشان شد: هرگونه مزاحمت برای شهروندان، خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال بوده و با مزاحمان قاطعانه و بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان در سه شنبه آخر سال و شب چهارشنبه سوری اندیشیده شده است، اذعان کرد: در معابر اصلی در صورت ایجاد مزاحمت توسط خودروها و یا موتورسواران، با هماهنگی دستگاه قضایی موتور و خودروی افراد مزاحم و مخل آسایش، در پارکینگ های از پیش تعیین شده متوقف می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد