امام جمعه شهرستان صحنه:

کسی که از محکمات نظام جمهوری اسلامی ایران فاصله بگیرد انقلابی نیست

سرویس: شهرستانکد خبر: 298290|14:43 - 1395/12/20
نسخه چاپی
 کسی که از محکمات نظام جمهوری اسلامی ایران فاصله بگیرد انقلابی نیست
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : کسی که در صدور احکام دینی و اجرای آن در جامعه مشکل داشته باشد این شخص در مقابل یکی از محکمات انقلاب ایستادگی کرده است ولو اینکه مردم به آن رای داده باشند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : دومین اجلاس مجلس خبرگان رهبری با حضور رهبر انقلاب برگزار شد که مطالب مهمی توسط ایشان بیان شد از جمله این مطلب که در نام سیاسی کشور ما محکماتی داریم که هم از اوایل انقلاب وجود داشته و هم در وصیت نامه امام راحل ذکر شده است.

 

وی ادامه داد : کسی که در صدور احکام دینی و اجرای آن در جامعه مشکل داشته باشد این شخص در مقابل یکی از محکمات انقلاب ایستادگی کرده است ولو اینکه مردم به آن رای داده باشند.

 

حجت الاسلام زارعی اشاره ای به مبارزه با استکبار و استبداد بین المللی داشت و تصریح کرد :  کسی که روحیه مبارزه نداشته باشد ادم بی اعتمادی نفسی باشد و دائما در مقابل زیاده گویی استکبار جهانی کوتاه بیاید از محکمات اساسی فاصله گرفته است و نمی توان به آن انقلابی گفت.

 

امام جمعه شهرستان صحنه خاطر نشان کرد : چرا برخی از مسئولین کشور دچار خود باختگی هستند و هر حرفی که غربی ها می گویند قبول می کنند این مسئله شاید ریشه در تحصیل آنها در این کشور ها بوده که به خاطر کسب نمره احساس دین می کنند چون انگلستان خبیث می گوید دانشجویانی که از سایر کشور ها همچون ایران ، عراق ، پاکستان و... آنجا هستند و مشکل تحصیلی دارند گروهی وجود دارد که به آنها دوست می شوند و کار آنها هم راه می اندازند شاید برخی از مسئولین ما آنجا تحصیل کرده اند اینجور نمره گرفته اند که به آنجا احساس دلبستگی دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی با اشاره به اینکه محتویات ذات من باید با ظاهرم مطابقت داشته باشد برخی ها فکر می کند اگر عمامه سرشان باشد و غربی ها برایشان به به و چه چه کنند کار مهمی انجام داده اند ولی مردم تو عقل طرف شک می کنند و مراقب موضع گیری هایمان باشیم چون قواعد بازی مشخص است.

 

وی بیان کرد : عده ای به فکر پاک کرده چهره فتنه گران هستند و انگار نه انگار چه اتفاقی افتاده و حرف از آشتی ملی می زنند و می گویند ما همه عضو یک خانواده هستیم ! شما اگر عضو یک خانواده هستید چرا ان روز مثل لات ها در خیابان امنیت مردم را به خطر انداخته بودید به فکر آشتی ملی نبودید؟

 

دکتر زارعی اشاره ای به حمایت از مستضعفان و دفاع از مظلوم ، لزوم چاره اندیشی برای وضعیت اقتصادی ، حل بیکاری جوانان و ....  داشت و گفت : چقدر مردم و دلسوزان نظام از حقوق های نجومی صحبت کنند و رهبری تکرار کنند؟

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی بیان کرد : کسانی که در گذشته می گفتند افتخار ما این است که فضای انتقاد را آزاد گذاشته ایم الان اگر کسی بگوید بالا چشمت ابرو هست ناراحت می شوند و می گویند از ما انتقاد نکنید پس این چطور است که تا شماها کارتان گیر پیدا می کند تمام مشکلات را به دولت های قبل نسبت می دهید؟ این فضا فضای مناسبی نیست و مرد باشید و خروجی کار خودتان را بیان کنید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد