رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری صحنه:

دربند صحنه پذیرای مهمانان های نوروزی سال 96 است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298292|13:19 - 1395/12/21
نسخه چاپی
دربند صحنه پذیرای مهمانان های نوروزی سال 96 است
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه گفت : گوشه به گوشه این شهرستان سراب‌های زیبایی دارد که حضور گردشگران و میهمانان نوروزی در کنار این سراب ها لحظات دلچسبی را برای آنها فراهم خواهد کرد.

مجید اکبری در گفتگو باامروله، عنوان کرد :   سراب صحنه، بیدسرخ، گروس، مریم نگار و... از جمله سراب های زیبای این شهرستان هستند که دیدن آنها به میهمانان نوروزی توصیه می شود.



وی افزود: مثلث بی‌نظیر"امروله"، "دالاخانی" و "هجر" در بخش دینور این شهرستان با ارتفاعات و چشم‌انداز زیبا در کنار برخورداری از اقلیم مناسب و باغ ها و دشت‌های زیبا و سراب های خروشان منظره زیبایی را برای میهمانان نوروزی رقم خواهد زد.


 
اکبری در ادامه دیدن روستای قلبی شکل "عامله" در بخش مرکزی شهرستان صحنه و در حوزه گروس را به گردشگران و میهمانان نوروزی پیشنهاد کرد و افزود: باغ ها به گونه‌ای این روستا را احاطه کرده‌اند که روستا از بالا به شکل قلب دیده می‌شود.

 


رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه با اشاره به تشکیل جلسات ستاد سفرهای نوروزی در شهرستان صحنه اظهار کرد: این شهرستان با آمادگی کامل چشم‌به راه میهمانان نوروزی است.

 

 


 وی با بیان اینکه نوروز گذشته روزانه بین پنج تا شش هزار نفر تنها در "سراب و دربند صحنه" حضور پیدا می‌کردند، ابراز امیدواری کرد: نوروز پیش رو شاهد حضور بیشتر گردشگران در این سراب زیبای شهرستان صحنه باشیم.
 


مجید اکبری با اشاره به اسکان شبانه بین هزار تا 1200 نفر در این شهرستان در نوروز گذشته، اذعان کرد: برای اسکان شبانه حدود 1500 نفر در این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌ریزی شده است.
 

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه با اشاره به در نظر گرفته شدن تمامی ظرفیت اسکان ادارات و همچنین اردوگاه امام حسن(ع) این شهرستان، افزود: همچنین تعدادی از مدارس نیز برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز خواهند شد و مشکلی برای اسکان میهمانان نوروزی در این شهرستان نخواهیم داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد