معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه خبرداد

تلاش برای بهره برداری از کارخانه خودروسازی صحنه تا پایان فروردین 96

سرویس: شهرستانکد خبر: 298293|13:32 - 1395/12/21
نسخه چاپی
 تلاش برای بهره برداری از کارخانه خودروسازی صحنه تا پایان فروردین 96
پایگاه خبری امروله : معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کارخانه خودروسازی صحنه تا پایان فروردین 96 به بهره برداری می رسد.

به گزارشامروله، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از کارخانه ایران خودرو که در شهرک صنعتی اب باریک صحنه دایر شده است بازدید کرد .

 

مهندس رضا رحیمی در این بازدید تلاش برای بهره برداری از کارخانه خودروسازی صحنه تا پایان فروردین 96صحنه اظهار داشت: خوشبختانه عملیات اجرایی مجموعه طبق برنامه پیش می رود و امیدواریم در مهلت باقی مانده تا پایان فروردین ماه این پروژه به اتمام برسد و شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.

 

وی از ورود اولین محموله قطعات برای تولید خودرو به انبارهای کارخانه ایران خودرو صحنه خبر داد و افزود: تولیدات این مجموعه در مرحله اول از خودرو سمند به پژو پارس تغییر یافته و موتورهای TU5 در انبارها وارد شده اند.

 

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری همچنین اظهار داشت: با پیگیری های دکتر رازانی، وزیر صنعت به مدیر عامل شرکت ایران خودرو دستور داده اند تا حتما خط تولیدی خودروهای جدید در کرمانشاه راه اندازی شود.

 

رحیمی با اشاره به اینکه ارزش خودروسازی بیشتر به کارهای قطعه سازی، مجموعه سازی و کارهای تکمیلی است، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی کارخانه خودروسازی به شهرکهای صنعتی استان، مدیریت ارشد استان در تلاش است با جذب سرمایه گذران به این شهرک ها بستر مناسبی را برای تولید قطعات خودرو نیز فراهم کند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری های دکتر رازانی در سفر رییس جمهور به کرمانشاه، 40 میلیارد تومان برای تکمیل زیر ساخت شهرکهای صنعتی استان اختصاص یافته و امیدواریم در آینده همانند استان های خراسان و آذربایجان شاهد توسعه و رونق فعالیتهای مرتبط با خودرو ساخت کرمانشاه باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد