صحنه

انتخابات مجمع نمایندگان کارفرمایان در هیات های حل اختلاف کارگری صحنه برگزار شد + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298294|14:13 - 1395/12/21
نسخه چاپی
 انتخابات مجمع نمایندگان کارفرمایان در هیات های حل اختلاف کارگری صحنه برگزار شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : اعضای کارفرمایی هیات حل اختلاف شهرستان صحنه توسط انتخاباتی که در اداره کار این شهرستان برگزار شد تعیین گردید.

به گزارشامروله،  اعضای کارفرمایی هیات حل اختلاف شهرستان صحنه توسط انتخاباتی که در اداره کار این شهرستان برگزار شد تعیین گردید.

 

محمد رضا دعایی در این انتخابات در گفتگو با امروله عنوان کرد : در چارچوب ماده 160 قانون کار انتخاب نمایندگان کارفرمایان در هیات های حل اختلاف کارگری و کارفرمایی هر 2 سال یکبار به منظور حضور نمایندگان کارفرمایان که اعضای هیات مدیره ، مدیران عامل و مسئول کارگاه های تولیدی صنعتی ، خدماتی و اصناف مشمول قانون کار که دارای شخصیت حقوقی  هستند برگزار می شود.

 

وی افزود: این انتخابات بر اساس آئین نامه انتخاب اعضاء هیاتهای حل اختلاف  صورت گرفته و برای هر یک از منتخبین اعتبار نامه به مدت 2 سال صادر خواهد شد .

 

دعایی ضمن تشکر و قدردانی از اعضای قبلی نمایندگان کارفرمایان که بدون توقع در مراجع حل اختلاف حضور فعال داشتند افزود: عضویت در مراجع حل اختلاف علی الخصوص به عنوان نماینده کارفرمایان یک رسالت بسیار مهم است و وزارت متبوع تلاش می کند در حد توان حضور و تلاش عزیران را به طرق مختلف جبران نماید.

 

رئیس اداره کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صحنه ضمن آرزوی توفیق برای اعضا که امروز به عنوان نماینده کارفرمایان انتخاب می شوند یادآور شد: از کسانی که امروز انتخاب می شوند انتظار می رود به طور منظم در جلسات طبق برنامه ابلاغی حضور مستمر داشته باشند.

 

وی گفت :تا قبل از این انتخابات پرونده هایی که در صحنه اتفاق می افتاد به شهرستان کنگاور ارجاع داده می شد که این خود باعث رفت و امد اضافی توسط ارباب رجوع ها می شد.

 

در طی این انتخابات ، صادق قیطاسی ، الهام یاقوتی و پیام نوروزی جزء نفرات منتخب شناخته شدند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد